< Tilbake til oversikten

Metal-tråden

Begod sa for siden:

Vil bare sjekke om det er noen metal elskere her.

Mine band: Metallica, Accept, Iron Maiden, Nightwish, TNT og Judas Priest. som kjennererne skjønner så holder jeg meg til den melodiske og mykere metalen.

Forøvrig så skal jeg på Maiden konserten på Lerkendal i sommer. Gleder meg noe vanvittig :_punk:

Georgine sa for siden:

Denne har jeg gått glipp av!

Metallica og AC/DC fan her :heia: :heia: :heia:

Iset sa for siden:

Rammstein og Nightwish!! Spesielt førstnevnte, de er jeg blodfan av. BLODFAN! Har vært det siden 1997.

nordlandsjenta sa for siden:

metallica høres jeg på nesten hver enesta dag!!! diiiigge!!!:D:D:D

egentlig så hører jeg på alt mulig fra lars bremnes til ja, metallica liksom...:p men for tiden mest metallica ja!:p

Kanutten sa for siden:

Var du på Deep Purple konserten i Bodø?

Jeg var der, og det var megaflott!

Begod sa for siden:

Jeg ser at jeg har glemt å nevne to av mine favoritter nemlig Ramstein og Deep purple. Selvsagt var jeg på Deep Purple Konserten i Bodø. Purple gjorde jobben, men jeg syns ikke de fikk den responsen som de fortjente fra publikum.

Må bare nevne at jeg før jul var på Fauske og hørte på Finnero (Deep Purple cover) og Jørn Lande. Meget bra konsert.

Jeg hører mye på Ramstein for tiden så jeg kan ikke helt forstå at jeg glemte dem. Deep purple har vært et av mine favoritt band helt siden barndommen.

Deilig å se at det finnes metal elskere her også:_punk:

Nila sa for siden:

Her digges Metallica og Rammstein:_punk:
Mannen har veeeldig lyst til å dra på Maiden på Lerkendal, men her er jeg mere skeptisk..selv om jeg må huske at jeg ikke likte Metallica før jeg ble med på konsert i Minneapolis. Da jeg hadde hørt 1 sang, var jeg HEKTA!!:cool:

Santa Sofia sa for siden:

Her er enda en metalelsker! :)

Jeg liker ganske mye av det dere har nevnt men har i det siste fått mer og mer sansen for Hammerfall og ikke minst El Caco. :cool:

Imp sa for siden:

Jeg ble metallfrelst etter at jeg traff mannen min jeg, selv om jeg hørte på en del av det fra før, som Metallica feks. Men -virkelig- dilla fikk jeg da, en helt ny verden åpnet seg :rolleyes:

Yndlingene må sies å være Pantera og Filter. Ellers går det i det meste andre dere nevner her, Nightwish, Evanescence, Mayhem, Rammstein, Fear Factory, Slayer, Helloween, Marilyn Manson, Zeromancer..og må ikke glemme de gode gamle, som Guns'n Roses, Ozzy Osbourne og Iron Maiden da.

Begod sa for siden:

Judas Priest på spiller Lerkendal 7 Juni. Så jeg tror det blir to turer til Lerkendal på meg i år.

Forøvrig så så jeg et artig program på nrk2 her om dagen om innlandsfiske og Blackmetal :D

El Caco spilte på Parken festivalen i Bodø i 2007, men dessverre så hadde jeg ikke hørt om dem da og dro ikke på fetivalen før etter at de hadde spilt:mad:

Michelin sa for siden:

Jepp, æ og like "sånn" musikk....da dattra mi va konfirmert i fjor ga æ ho metallica-billett i gave:) Det va en fiiin jentetur! Så æ e så heldig at ho og like å høre på ordentlig musikk, men æ e egentlig ganske åpen i øran så lenge æ slipp unna danseband og dde..

Smula sa for siden:

kikker inn
Teller Bon Jovi og Guns n Roses....?

Ignite sa for siden:

Sitter og hører på AC/DC - For those about to rock, her nå. Husker godt en konsert i Drammenshallen der de fyrte av kanoner innendørs, helt sinnsykt ;-)

Har vel alltid vært glad i metal; Dio, Black Sabbath, Ozzy, Rainbow, AC/DC, G&R, Mötorhead, Mettalica, Saxon, Lita Ford (puppemetal) og en god del andre.

Selv om jeg er godt voksen så følger jeg med fremdeles.

ROCK ON! :D

Karin sa for siden:

Purple for meg da! Har likt dem siden starten, så gammel er jeg. . . Men jeg hører gjerne på en del av de andre bandene som er nevnt her også.

Homer Simpson sa for siden:

Selvfølgelig var jeg der!!!

Det var min tredje med Purple, har også sett de i Oslo og Drøbak.

Ellers har jeg vært så heldig å få sett alle mine favorittband live, bortsett fra Van Halen. Hadde billett og greier, men skulle være fadder neste dag, så jeg måtte reise vekk.:mad:

N3rfh3rd sa for siden:

Kiss, AC/DC, Metallica, Poison, Motley Crüe, Iron Maiden, TNT, Hammerfall, Manowar....I could go on, and on, and on....:D

Lindabtn sa for siden:

Oh yes, en til her.....
InFlames, Children of bodom, Bullet for my valentine, Trivium, HIM, Sonic Syndicate Osv.... Kan fortsette i det uendelige, men dette er favorittene :D

Brimstone sa for siden:

Samma her når det gjelder Rammstein! :D

Clawfinger ligger også høyt på lista mi

Ignite sa for siden:

Norske Clawfinger ja! WOW - hadde glemt glemt dem.

G`day mate! :)

paprika sa for siden:

Heldiggrisen:boxing:

Begod sa for siden:

Var på konsert med Elements i helga. Elemnts er sansynligvis norgest beste Deep Purple Cover band.

Er det ikke noen andre her som skal på Lerkendal 7 juni (Judas Priest) eller 22 juli (Maiden)?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.