Det går også mye saktere for meg nå enn det gjorde første gangen på Atkins. Jeg har etter hvert funnet ut at det passer meg bedre å ligge betydelig høyere på protein inntaket enn det skaldeman anbefaler også har jeg redusert litt på fettet inntaket. Men nå er jo ikke jeg så nøye heller, så jeg er fornøyd så lenge det går sakte men sikkert nedover.
Litt rampete sagt, men jeg tror det er fordi vi skal få gleden av ditt besøk her inne igjen jeg....:D Savner deg skjønner'u...:p Kos å se deg. Bra med deg?
Jeg vet jeg ikke skal klage, jeg har jo gått ned tross alt.... MEN... Det gikk jo såååååå fort sistgang.
Det går bare bra med meg. Jobber som dagmamma nå, i tillegg har jeg startet privatr catering med hovedvekt på spesielle kaker... Passer ikke helt til kostholdet mit, men :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
For det første er jeg helt enig med Goggen. Nesten 1 kg i snitt pr uke er jo kjempeflott. De fleste her inne ville jubla over det vekttapet Elian. Det vet du egentlig .... sant ?
Vekten kan variere opp til rundt 2 kg i løpet av et døgn uten at det behøver å bety noe spesielt. Hva du har spist/drukket og hvor du er i syklusen din. Ikke bekymre deg kjære du !
Du har dessuten hatt ditt "golden moment". For hver gang du prover deg med en ketogen diett vil det være vanskeligere. Kroppen venner seg til alt. Også lite karber.
Husker du hvorfor vekttapet ditt stoppet sist ?
Du stressa voldsomt med de siste kiloene. Og det stanset opp fordi du spiste for lite (det mener jeg fremdeles !). Når du begynte å spise mer grønnsaker fikk du gang på sakene igjen. Om du følger Skaldeman betyr ikke det nødvendigvis 10 karber eller under. Pluss på med litt grønnsaker - fremdeles i Skaldemans ånd - grønnsaker som vokser OVER bakken.
Dette går så bra - du er kjempeflink !
Og vips så er du - PERFEKT - slik du var da vi testet Tanita på Gol. Husker du at MHM sa at hun aldri hadde opplevd noen med mer perfekt balanse av muskler, vann og fett ?
Jeg er helt enig med alle her! Du har hatt et bra vekttap, og jeg for min del merker endring i krympinga så fort jeg kjører på med grønnsaker. Å få grønnsaksmengden opp i nesten halvparten av matinntaket har hjulpet mye for meg tror jeg!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.