< Tilbake til oversikten

Hvordan spise nok?

Alvemor sa for siden:

Jeg har gått inn for et kosthold med lav gi, men jeg sliter med å få spist nok.., Det gkk bra de 2 første ukene, kjente at forbrenninga fikk fart på seg, men så stoppet det opp, jeg ble veldig sulten og alt ble bare feil. Dette er utrolig hardt og jeg har en tidsfrist på meg siden jeg MÅ ned i vekt til vurdering til en operasjon. Jeg blir så frustrert siden jeg aldri har hatt noen laster som mye godis, brus eller lignende. Jeg har prøvd MYE og kiloene mine sitter sinnsykt hardt.

Jeg tror kroppen min ikke nøler spesielt med å sette inn sperra pga for lite kcal iløpet av en dag.

Så, hvordan få i seg nok når man ikke skal spise brød, pasta o.l?

Selma sa for siden:

Heisan!
Nå er jeg ganske ny og veeeeldig grønn på Lindberg, men har du forsøkt å følge menyforslagene i boka til Lindberg? Den synes jeg her suveren....Synes det er kjempevanskelig å vite hva man skal spise, så da er menyforslagene veldig greie å ha:) Lykke til:D

Alvemor sa for siden:

Jeg har en bok til ei som har går på slikt kosthold, men ikke 100% Lindberg. Synes det er utrolig vanskelig å følge menyforslag jeg. Klarer det bare ikke. Får ALDRI lyst på det som står på planen den dagen. Har meldt meg inn i vektklubb.no nå, så får jeg litt registrering og slikt.

martefie sa for siden:

Men det er vel ikke noe problem å ta mandagsfrokost, tirsdagslunsj og fredagsmiddag en onsdag? (Uten at jeg kan Lindbergboka utenat)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.