sma sa for siden:
Lurer på om det er noen som vet noen steder i Stockholm som er spesielt bra lavkarbo?
Holder på å søke og lete litt også, men om det er noen som har vært der og vet om noe greier så sleng inn en kommentar. :)
sma sa for siden:
Lurer på om det er noen som vet noen steder i Stockholm som er spesielt bra lavkarbo?
Holder på å søke og lete litt også, men om det er noen som har vært der og vet om noe greier så sleng inn en kommentar. :)
Nille sa for siden:
Det er ikke noen spesiell lavkarbo kafe så vidt jeg vet. TGI Fridays ved Stureplan hadde lavkarbo alternativ før, men vet ikke om de har det fremdeles.
Jeg spiste deilig middag på "Mårten Trotzig" i gamla stan i høst. Fisk og puy-linser. Deilig ! Min erfaring (etter opphold i Stocholm flere ganger i året de siste årene) er at de er veldig forståelsesfulle og ikke ser rart på deg om du ber om grønnsaker/salat isteden for poteter etc.
Om du liker fisk har de veldig god mat på "Pontus by the sea"
www.pontusfrithiof.com/index_2.php
Jeg er matsnobb, så jeg spiser aldri mat av type pizza/hamburger. Men jeg liker godt italiensk mat, (der kan mannen min få pizza også) og der får vi alltid masse valg.
Hvis du skal være i Stockhom noen dager vil jeg absolutt anbefale deg å skaffe Stockholms-kortet. Det gir rabatter på mange museer og all offentlig transport. Transport systemet er godt utbygget og funker veldig bra. Og HVIS du har tid, er er besøk på Junibacken (Astrid Lindgren museet) virkelig verdt et besøk.
I varme perioder er en båttur i Stockholsm skjærgård et must ! Får masse Saltkråkan følelse om sommeren ! :D
Ellers er Stockholm sin taxfree butikk på flyplassen billigere enn de norske om dagen ! :D
sma sa for siden:
Tusen takk for svar Nille. Desverre så ble snuppa mi syk med feber så vi fikk ikke sett så masse. Men vi stakk i alle fall innom tekninsk museum. Det ble en stor slager for både store og små. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.