Jeg har, etter 4 uker, merket et mønster i matvanene mine.
I en hektisk hverdag, er det ikke alltid like lett å få i seg mat når man er sulten. Jeg ser nå, at jeg småspiser litt i løpet av dagen, for å utsette måltidet. Er den noen som har en mening om det? Er det uanset dumt å småspise?
For å si det på en enklere måte...: Småspise litt, eller være sulten en time-to? ??
Når jeg småspiser går det i mandler, ost eller annen "lett å putte i seg" mat...
Jeg har det som deg Princez, må småspise litt når jeg kjenner at jeg begynner å bli sulten, for det er ikke sikkert at jeg klarer å få i meg et helt måltid (har tid til det). Så jeg lurer vel på det samme som deg egentlig.....
Har bare holdt på med ketolyse i 3 uker og har ikke fått noe ordentlig spisemønster ennå. Dessuten har jeg familie som jeg gjerne vil spise middag sammen med, i det minste.
Ja, jeg spiser litt når jeg er sulten, men da er jeg ikke så sulten ved hovedmåltidene, så jeg blir fortere sulten igjen og så har vi det gående!
Håper dette stabiliserer seg litt etterhvert. Alt er foreløpig så nytt og uvant, så det tar vel bare litt tid!
Jeg synes også det er ganske vanskelig..
[font=Century Gothic][/font]
Tror jeg har ødelagt sult/metthetsfølelsen ved et rart forhold til mat gjennom mange år. Er egentlig aldri sulten, men ofte fysen på noe..
Denne signerer jeg. Det er ikke så veldig lett. Men men... fortsetter som jeg har gjort jeg da... Kanskje prøve å spise bare pittelitt når jeg vet at det nærmer seg middag. :)
Ja, det er vanskelig når man hareg er helt ødelagt etter en dum kur jeg tok. Vil ha mat hele tiden. Sliter med å gå ned i vekt på ketose. Må nok være flinkere, og spise mindre.
Der ble det noe vekk ja. Det er vanskelig å holde seg unna å spise i alle fall. Har selv problemer med at jeg er fysen hele tiden. Selv om jeg er mett, har jeg lyst på noe.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.