Pusen sa for siden:
:rolleyes:.....nå har jeg lurt lenge hi, hi.
Pusen sa for siden:
:rolleyes:.....nå har jeg lurt lenge hi, hi.
joggebukse-jenta sa for siden:
? hvilke?
her på sida?
Smula sa for siden:
Det er et tilbakemeldingssystem.
Sjekk "Spørsmål & Svar" eller "Sofakroken" - de trådene pleier å ligge der.
Lindabtn sa for siden:
Som smula sier, et tilbakemeldingssystem.
Om man f.eks synes et innlegg\svar har et bra poeng eller om du er negativ til innlegget\svaret kan du gi brukeren en postivt eller negativ kommentar ved å klikke på "vekten" ved hvert innlegg (oppi høyre hjørnet).
For å sjekke hvor mange positive\negative tilbakemeldinger du har fått og hvem du har gitt til sjekker du ved å gå på kontrollpanel og nederst på siden :D
Pusen sa for siden:
Jeg skjønner, takk for svar:)
Pusen sa for siden:
Kan ale "prikke"...eller er det bare noen? Hm..:p
Nille sa for siden:
Sjekk denne :D:
Slik fungerer ryktesystemet
Pusen sa for siden:
Da ble alt myyyye klarere he, he. Takk sakl du ha!
Valeriana sa for siden:
Her er en annen tråd som tar for seg "prikksystemet" forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9008
Pusen sa for siden:
Har aldri opplevd maken til hjelpsomhet og hyggelige mennesker jeg!!!!!! Takk for alle svar:D
Lindabtn sa for siden:
Men kan none fortelle meg hva det betyr å få GRÅ prikker??
Det har jeg enda ikke skjønt!!
Distrea sa for siden:
Man må opparbeide seg noen ryktepoeng selv, før man gir poeng. Så før en bruker har opparbeidet seg ett visst anntall poeng, gir de grå prikker, så konklusjon... grønn prikk i forkledning siden den ikke gir noe poeng :p
skikkelig godt forklart... hehe:p
Lindabtn sa for siden:
ok, så hvis et medlem som er ganske nytt og som ikke har rekt å opparbeide seg så mange poeng (f.eks bare har en prikk) og gir meg et poeng, blir ikke den grønn før personen som har gitt meg poeng får litt fler poeng??
er det det du mener??
Så det er ikke negativt for min del å ha gråe prikker??
Gerd sa for siden:
Det er ikke negativt å ha grå prikker :D De mangler bare "poeng"
Alyssa sa for siden:
Det er ikke negativt å ha gråe prikker, som Distrea sier, gir de bare ikke noe poeng. En grå prikk blir forøvrig ikke grønn etterhvert som brukeren som har gitt den opparbeider seg flere poeng selv.
Lindabtn sa for siden:
Men hva gjør en grå prikk da??
Er den bare der?
Alyssa sa for siden:
Den er bare der ja. ;)
JenJen sa for siden:
Den er bare der for å være koselig :p Hyggelig med gode tilbakemeldinger selv om man ikke får poeng :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.