< Tilbake til oversikten

Bør restauranter få servere tykke?

Dilly sa for siden:

Huff og huff.. stakkars folk.

Hvis vi spiser politisk korrekte brød og poteter, så har vi det gående. Det som sjokkerer meg mest er ikke selve artikkelen, den er jo amerikansk, og lite trolig at det blir virkelig, men reaksjonene til enkelte som har kommentert. Det er åpenbart at de ser ned på tykke mennesker.

Bør restauranter få servere tykke?

Lava sa for siden:

Ja dette leste jeg! helt sykt i hodet, de burde heller satse på å ha bedre utvalg i maten og ikke slik "spis så mye du orker av feil mat til en billig penge"

det er jo slik derover at fet usunn mat er billigst....

Iset sa for siden:

Det ALLER verste med slike artikler synes jeg er at avisene alltid legger til en debatt nederst. Har du noensinne sett en saftig artikkel om fedme uten debatt under? Det er som om avisene VIL at leserne skal fråtse i andres ulykke og skrive de mest groteske og grusomme innlegg rettet mot fete. Hver gang! Jeg blir så forbanna! Slike debatter er ALLTID vinklet negativt, fordi de som regel skrives av uforstående unge folk uten noen som helst livserfaring.

Ignite sa for siden:

Støttes!!, det er patetisk at media gjør dette. Utrolig hvor mye vissvass som dukker opp i diverse "debattinnlegg".

Bulldog sa for siden:

Jeg syns vel at restauranter fortrinnsvis bør servere mat, jeg da.

Photobscura sa for siden:

:lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.