Hei alle sammen! Ja, nå har jeg fulgt ketolysekuren i 4 mnd. og har ikke gått ned noenting.Har nok gått litt inn i cm men ikke noe spesielt merkbart. Jeg har fulgt kuren veldig nøye og har ikke sprukket en eneste gang.Kroppen min har vært gjennom alle stadiene som vondt i magen i begynnelsen, varm i kroppen vondt smak i munnen og vondt i tennene men etterhvert så gikk det jo over.Men jeg merket på meg selv at jeg ble deprimert og stressa av ikke å gå ned i vekt og jeg har hele tiden følt meg tung og slapp i kroppen. Jeg har begynt å tenke på om det er hvert og utsette seg for dette slankejaget som media og blader har skylden i.Hvorfor kan en ikke godta en sånn som en er.Det viktigste er vel at en er frisk og sunn så får det vel heller være at en er noe rund. Jeg har funnet ut at det er mellom ørene det ligger og det er der en må rydde opp litt.Det har jeg gjort og fra den dagen jeg bestemte meg for å legge all slanking på hylla og godta den kroppen en har har heg fått det mye bedre.Jeg følte det som en stor bør ble tatt av skuldrene mine. Nei folkens, jeg tror vi har en mye bedre hverdag hvis vi godtar oss sånn som vi er og ikke lar oss lure av alle blader og media. Takk for meg som er lykkelig og rund:)
Det er jo ingen mening i at du skal bli deprimert og stressa av å slanke deg. Det viktigste er at du har det godt med deg selv og trives i den kroppen du har. Det er nok noen tanker mange av oss hadde hatt godt av å tenke !
[font=Comic Sans MS][/font]
Ketolysekuren er ikke ndøvendigvis det rette for alle. Dess mindre du har å ta av, dess vanskeligere er det faktisk. Kroppen har gjerne instilt seg på en annen idelavekt enn vi selv har ved å se i speilet !
Du har nok kommet litt skjevt ut m.h.t. Ketolysekuren, siden du ikke fikk tatt Ketolyse-kosttilskuddene når du skulle i begynnelsen, og at du spiste for lite og for skjelden fordi du rett og slett ikke var sulten. Da kommer en lett inn i en ond sirkel av stress, slapphet/trøtthet og påfølgende frustrasjon. Dette i seg selv er med på å hindre vektnedgang.
Jeg forstår deg veldig godt jeg, og jeg tror mange av oss hadde hatt godt av å tenke slik du gjør nå.
Ønsker deg masse lykke til videre, - og om du skulle ønske å forsøke deg senere en gang er du hjertelig velkommen tilbake !
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.