< Tilbake til oversikten

Må man til lege når man går på ketolyse?

Ayasofia sa for siden:

Hørte i går at man må gå ofte til kontroll hos lege, pga at lever og nyrer ikke har godt av for mye proteiner....:confused:

Jippi, etter en uke har jeg gått ned 2.8. Ble enda mer motivert for en ny uke:D.

Equilibrium sa for siden:

Det skader vel ikke å ta turen innom før, under og etter. Så har en noen målbare referanser for sin egen del. Men dette avhenger av om du har et godt tillittsforhold til din lege. Selv var jeg en tur innom Volvat før jul. Det var første og siste gangen! Maken til "slapp" lege skal en lete lenge etter! :(
Jeg var mest innom Volvat av ren nysgjerrighet. Men egentlig tror jeg ikke det er så prekært med legekontrollene. Hvis en i utgangspunktet er frisk og rask uten noen spesielle sykdommer; så tror jeg det skal mye til for at denne dietten skulle skade en på noe vis!? :rolleyes:

MorStine sa for siden:

Har ikke gjort legesjekk i forb. med ketolysestart. Tok noen blodprøver etter noen mnd pga plager og slapphet...

Millsi sa for siden:

Jeg har legeskrekk,så jeg holder meg laangt unna :nemlig:

Torkil sa for siden:

Hei
Er man normalt frisk, har det ikke så mye å si med legekontroll.
Vennlig Hilsen
Torkil

Liiiz sa for siden:

Jeg gikk ikke til lege før jeg begynte på ketolyse, men angrer nå. Jeg ville gått til legen for å få vite hvordan det står til med helsa slik at du kan gå tilbake for å se positive virkninger. Hadde jo vært artig og se om man oppnår noen helsegevinster :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.