Det er et par ting jeg ønsker å formidle videre som funker for meg.
Det første jeg ønsker å nevne er cheyenne pepper. Jeg spiser store mengder med dette røde pulveret, og for meg har det en svært gunstig amfetaminlignende virkning.
Karbohydrater en gang i blant setter fart i en ulmende forbrenningsflamme. Faktisk så kan det være gunstig for forbrenningen å stappe i seg sjokolade og annet sukkerholdige produkter en gang i mellom. For meg virker det som å hive bensin på et ulmende bål.
Skaff deg hund. Da får du all den bevegelsen du kan ønske deg.....
Er cheyenne-pepper det samme som cayenne-pepper tro? I tilfelle bruker jeg også det, fordi jeg har lært at det skal være gunstig. Kan ikke si jeg merker noe, kanskje jeg må øke "doseringen":confused:
Sterkt krydder øker forbrenningen.Så her går det en del wokmat med masse Chili ,Hvitløk og Ingefær. Kanel skal også være bra,men ikke i woken tror jeg:D
Jeg bruker også mye krydder, fra boks og pose når jeg ikke har tid til å handle/orge fersk:o: Hvitløk (type "garlic powder" fra "innvandrerbutikkene"; oftest der jeg handler krydder) cayennepepper, karve, ingefær, hot curry, garam masala, koriander.:D
Har søkt og lett uten å lykkes; hvordan skal vi regne ut karbohydratverdiene i disse produktene, det står jo ikke oppgitt noe sted?:confused:
Noen som vet?:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.