Heisann!En kort presentasjon av meg selv..Jeg går på ketolysekuren for tiden. Startet i slutten av august-07, hadde en planlagt stabiliseringspause fra midten av des til midten av jan-08.Startet igjen, og er snart i mål:) Jeg har hatt kjempegod hjelp fra dere på forumet..Ja, har vært en "kikker"..hehe..
Startvekten min var 84kg:eek::eek:. I dag er den 66.4 kg:DDrømmemålet mitt nådde jeg da jeg klarte 70kg, men nå er den endret til 65!Da er jeg superduperfornøyd. Skal da leve på lavkarbo resten av livet;)Vi sees nok mer her inne! Takk til forfatteren av boka "Slank med Ketolysekuren" T.A:D Jeg strutter av energi og overskudd!!!
Hei, og velkommen. Gratulerer med ett fantastisk resultat:)
Som meg så endret du målvekten når målet var nådd;) Mitt var -24 kg, 72 kg, men nå vil jeg ned til 70 kg. Har gitt det ut februar, går det ikke da er jeg strålende fornøyd. Og det er sikkert du også:)? Koselig at du endelig meldte deg inn her da, mange som vil ha nytte og ta inspirasjon fra din historie:klem:
Takk takk:o Jeg har vært streng mot meg selv ja. Men etterhvert som jeg har lært både min kropp å kjenne og mer kunnskap om hva lavkarbo betyr og er, så har jeg vært mer kreativ i matveien;)
He he, ingen problem;) Har vel funnet ut at jeg kan spise mer enn jeg trodde til å begynne med. Jeg kan fint drikke kaffi og p.m uten at det stopper vektnedgang..(er ingen stordrikker for det). Kan spise tacokrydder i kjøttdeigen (det er jo 30g i en pose og fordelt på en kjøttdeig blir det ikke så mye) og forbli i ketose..Er ikke hysterisk på ting, men tenker gjennom to ganger før munnen åpnes...hehe..:D
Herlig. Gratulerer til deg. Tenk om jeg hadde vært like standhaftig, da hadde jeg vært slank for lengst:o. Men nå kjører jeg knallhardt;). Lykke til med de siste kiloene dine:).
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.