< Tilbake til oversikten

Ny her ...

snurresprett sa for siden:

Heisann!En kort presentasjon av meg selv..Jeg går på ketolysekuren for tiden. Startet i slutten av august-07, hadde en planlagt stabiliseringspause fra midten av des til midten av jan-08.Startet igjen, og er snart i mål:) Jeg har hatt kjempegod hjelp fra dere på forumet..Ja, har vært en "kikker"..hehe..
Startvekten min var 84kg:eek::eek:. I dag er den 66.4 kg:DDrømmemålet mitt nådde jeg da jeg klarte 70kg, men nå er den endret til 65!Da er jeg superduperfornøyd. Skal da leve på lavkarbo resten av livet;)Vi sees nok mer her inne! Takk til forfatteren av boka "Slank med Ketolysekuren" T.A:D Jeg strutter av energi og overskudd!!!

Lava sa for siden:

Velkommen og gratulere med flott resultat :heia:

MorStine sa for siden:

Hei, og velkommen. Gratulerer med ett fantastisk resultat:)
Som meg så endret du målvekten når målet var nådd;) Mitt var -24 kg, 72 kg, men nå vil jeg ned til 70 kg. Har gitt det ut februar, går det ikke da er jeg strålende fornøyd. Og det er sikkert du også:)? Koselig at du endelig meldte deg inn her da, mange som vil ha nytte og ta inspirasjon fra din historie:klem:

sma sa for siden:

Inspirerende å lese din histore. Grattis med flott resultat! :heia:

upsidaysi sa for siden:

hyggelig at du bestemte deg for å joine oss og skrive litt da :)

Pusen sa for siden:

Oj, så flink du har vært da!!!!!!! senderovermasseskryttildeg:D:D:D

Har du vært like streng med deg selv hele tiden (bortsett fra pausen)...?

Torkil sa for siden:

Hei
Takk for de fine ord og lykke til med ditt prosjekt.
Vennlig Hilsen
Torkil

Takk takk:o Jeg har vært streng mot meg selv ja. Men etterhvert som jeg har lært både min kropp å kjenne og mer kunnskap om hva lavkarbo betyr og er, så har jeg vært mer kreativ i matveien;)

Pusen sa for siden:

Betyr det da at du har kunnet "unne" deg litt mer etter hvert? At du har funnet ting med litt flere karbs som du har spist og allikevel gått ned?

Jeg høster av din suksess her nå he, he:D

He he, ingen problem;) Har vel funnet ut at jeg kan spise mer enn jeg trodde til å begynne med. Jeg kan fint drikke kaffi og p.m uten at det stopper vektnedgang..(er ingen stordrikker for det). Kan spise tacokrydder i kjøttdeigen (det er jo 30g i en pose og fordelt på en kjøttdeig blir det ikke så mye) og forbli i ketose..Er ikke hysterisk på ting, men tenker gjennom to ganger før munnen åpnes...hehe..:D

Hjørdis sa for siden:

Herlig. Gratulerer til deg. Tenk om jeg hadde vært like standhaftig, da hadde jeg vært slank for lengst:o. Men nå kjører jeg knallhardt;). Lykke til med de siste kiloene dine:).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.