Millsi sa for siden:
den er jo virkelig IKKE god!! Hadde gleda meg sånn til den skulle komme,men gjett om jeg ble skuffa da :( Er bare kvalmende søt!!
Millsi sa for siden:
den er jo virkelig IKKE god!! Hadde gleda meg sånn til den skulle komme,men gjett om jeg ble skuffa da :( Er bare kvalmende søt!!
Lindabtn sa for siden:
Den hvite sjokoladen er god synes jeg. Men bare en remse hvis ikke sitter jeg på do resten av kvelden :p
Millsi sa for siden:
KJøpte den hvite jeg å,men ikke prøvd den enda. orker ikke...
Trixie sa for siden:
Den hvite smaker vanilje og ikke sjokolade. :)
Og som alt annet med maltitol så må tarmene venne seg til maltitol ellers så bør man bunkre lesestoff på do. :D
Millsi sa for siden:
Har ikke reagert på det,jeg. Men har ikke orket å spise stort av det da..
cilemora sa for siden:
magen min tåle det meste av sånt, hehe...
å eg syns den mørke sjokoladen er god, men
syns ikke melesjokoladene til sukkerfritt er
noe særlig....
lillemeg88 sa for siden:
har trøkket i meg den hvite sjokoladen nå, sååå NYDELIG!! :D
Mellon sa for siden:
Jeg spiser den faktisk sjelden rent, lager stort sett konfekt avden, blander da i nøtter, cocosa, fløte, peppermyntedråper eller noe
Engledans sa for siden:
Kjøpte 3 plater på fredag, for å prøve den. Syns den var god jeg. Spiste den mørke i går, ikke problem på do etter en hel plate, selv om det er første gang jeg spiser sjokolade på kuren. Den med mandel har jeg småsmakt på, den er kjempegod.
silje21 sa for siden:
ble skikkelig dårlig jeg, men med tanke på at det forsvant 1 og en halv plate med det, så er det ikke så rart xD men kastet opp jeg da, ble ikke sittende på do
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.