Huff, nå har jeg begynt...
Har lest boka slank med ketolyse inngående flere ganger, så nå er det min tur.
Har holdt på i en uke nå, men har ikke veid meg enda. Stixen er lilla, så jeg vet jeg er i ketose. Spørsmålet er bare om jeg går ned i vekt...
Har prøvd å variere kostholdet iløpet av uken og passet på å drikke nok vann.
Laks, kylling, biff og sei til middag. Mye salat med kaluun og fetaost til lunsj. Egg og bacon eller spekeskinke og ost til frokost.
Har også laget sjokolademoussen fra boka... Nydelig..
Føler jeg har en grusom ånde, men det er vel ketoner?
Har vært litt rundt omkring på forumet å lett etter oppskrifter. Må prøve meg på noen av de brødvariantene som står her.
GRATTIS...
wow.. 3kg på en uke..
noen som har det.. he he. litt missunelig ja;-)
1,5 kg her... på 2 uker. så er det veiing i morra, så blir spennende å se.
Hei
Flott start, gratulerer. Jeg kan trøste deg med at det er deg selv som best kjenner ketonånden, og kanskje mannen, men neppe så mange andre. OG det gir seg etterhvert for de fleste. OG Når du puster ut ketone er det kroppens fett som forsvinner i "Lause luften".! Det samme gjelder ketoner du mister med urinen.!
I en test med to personer i klimakammer en måned (stakkars) var den ene på ketosediett og den andre på vanlig slankediett med samme kalorimengde. Ketosemannen gikk ned 1 kg mer enn personen på vanlig slankekost og begge hadde fått like mange kalorier.
Det finnes noe godt - selv i "dårlig" ånde.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.