Begynte på ketolyse kuren 3 januar. Og har frem til nå gått ned 21,3 kg, før jeg begynte på den så spiste jeg bare sunnenere uten å gå på noen "kur", da gikk jeg ned 8 kg på 2 mnd.
Så med ketolyse kuren er jeg virkelig kommet i gang med å få kontroll på vekta mi.
I dag har jeg slanket meg totalt i 5 mnd og jeg har gått ned totalt 29.3 kg :eek: Helt sjokka selv her. Får mange komentarer på hvor mye bedre jeg ser ut og hvor flott jeg har blitt på disse mnd. Så er jo kjempe fornøyd.
Men har fortsatt 15 -20 kg igjen. Kommer litt ann på, men dette skal jeg virkelig klare.
Og til dere som akkurat har begynt på ketolyse, så gikk det veldig tregt for meg i starten, men plutselig løsnet det og kg begynte å rase vekk ;)
Og så bra det du skriver om at det gikk sakte i starten.
Kjempemotiverende å lese hvordan det løsna etterhvert, og de resultatene du har fått:)
Ikke alle får en pangstart med mange kilo ned, og mister litt motet.
Godt å høre at at du er på såå god vei selv om det begynnte treigt. Det er en flott motivasjon for de som syntes det går for sakte til og begynne med;)
Lykke til videre, du er fantastisk flink :blomster: :ja:
Kjempeflott resultat, gratulerer :-)
Ketolysekuren har vært kjempefin for meg også. Har ikke gått og vært sulten i det hele tatt. Dette forumet er jo også kjempeinspirerende. Masse gode tips og fine oppskrifter. Tenkte jeg skulle forsøke å lage litt is i dag, da har jeg noe kaldt og godt i fryseren til de varme dagene som nå kommer(forhåpentligvis).
Du har tatt av tre ganger så mye som meg på samme tid!! Grattis til deg!! Er fornøyd jeg også, og dette funker virkelig! :-D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.