< Tilbake til oversikten

Ketolysekuren har hjulpet meg til å nå mitt første mål

Henriette23 sa for siden:

Begynte på ketolyse kuren 3 januar. Og har frem til nå gått ned 21,3 kg, før jeg begynte på den så spiste jeg bare sunnenere uten å gå på noen "kur", da gikk jeg ned 8 kg på 2 mnd.

Så med ketolyse kuren er jeg virkelig kommet i gang med å få kontroll på vekta mi.
I dag har jeg slanket meg totalt i 5 mnd og jeg har gått ned totalt 29.3 kg :eek: Helt sjokka selv her. Får mange komentarer på hvor mye bedre jeg ser ut og hvor flott jeg har blitt på disse mnd. Så er jo kjempe fornøyd.

Men har fortsatt 15 -20 kg igjen. Kommer litt ann på, men dette skal jeg virkelig klare.

Og til dere som akkurat har begynt på ketolyse, så gikk det veldig tregt for meg i starten, men plutselig løsnet det og kg begynte å rase vekk ;)

Så lykke til videre alle sammen :)

Max sa for siden:

Så flott! Lykke til på veien videre!

Gerd sa for siden:

WOW, for et resultat :heia:

Gratulerer så masse :D og lykke til videre :heia:

bibi sa for siden:

Kjemperesultat!!!!!

Lykke til videre! :klem:

chili sa for siden:

Kjempeflott! Gratulerer! :blomster:

Og så bra det du skriver om at det gikk sakte i starten.
Kjempemotiverende å lese hvordan det løsna etterhvert, og de resultatene du har fått:)
Ikke alle får en pangstart med mange kilo ned, og mister litt motet.

majama sa for siden:

Gratulerer kjempemasse!! Jammen er du flink!

Alyssa sa for siden:

Gratulerer kjempemasse! :) Og lykke til videre! :heia:

Tuppen sa for siden:

wow, gratulerer!!!!

lykke til videre :D

AnetteS sa for siden:

Gratulerer så mye:heia:

Godt å høre at at du er på såå god vei selv om det begynnte treigt. Det er en flott motivasjon for de som syntes det går for sakte til og begynne med;)

Lykke til videre, du er fantastisk flink :blomster: :ja:

Stupedama sa for siden:

Gratulerer så mye! Og takk for at du skrev at det gikk tregt i starten :)

JenJen sa for siden:

:heia:
Gratulerer så mye, og lykke til videre :)

nellie sa for siden:

Woooow:D Så fantastisk bra!!!:heia:

CHESS sa for siden:

Hipp hurra for deg !!
Gratulerer, kjekt å lese.
Lykke til videre.

Anka sa for siden:

Så flink du har vært!! Virkelig inspirerende for meg som akkurat har startet :-)

Xenia sa for siden:

Så flotte resultater !! :D Gratulerer, det må virkelig være deilig !! Tenk 30 kilo lettere !! :eek:

Sulphur sa for siden:

Whooow. Så flink du er!

Kristin_B sa for siden:

Jeg tror jeg fikk litt hakeslepp...over 29 kg på 5 mnd?!?!?!

Heeeelt utrolig!! Gratulerer!! :klem:
Og hang in there!! De siste kg klarer du også!!

blaut sa for siden:

Så flott!
Har vært 3 uker på ketolyse i dag, men har de siste dagene gått opp 0,5kg. Er det noe du har opplevd?

Minni sa for siden:

Kjempeflott resultat, gratulerer :-)
Ketolysekuren har vært kjempefin for meg også. Har ikke gått og vært sulten i det hele tatt. Dette forumet er jo også kjempeinspirerende. Masse gode tips og fine oppskrifter. Tenkte jeg skulle forsøke å lage litt is i dag, da har jeg noe kaldt og godt i fryseren til de varme dagene som nå kommer(forhåpentligvis).

pingunn sa for siden:

Så fantastisk, gratulerer med ett utrolig bra resultat og LYkke til videre

Chop sa for siden:

Så flott resultat! :heia:
Jeg har vært ganske så slapp med kostholdet i den senere tida, men nå fikk jeg et lite spark bak.

Princez sa for siden:

Du har tatt av tre ganger så mye som meg på samme tid!! Grattis til deg!! Er fornøyd jeg også, og dette funker virkelig! :-D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.