Men du var jo heller ikke kjempeovervektig i utgangspunktet, og gikk ikke du ned de femten kg i første omgang med ketolyse ganske lett?
Det er en av kjennetegnene for insulinresistens, at kiloene sitter langt bedre. I alle fall for mitt tilfelle.
Men Hyper, du må da ikke glemme genene:D! Det kan være genetisk betinga at du har lettere for å legge på deg, det finnes mange fine soveputer når man skal forklare overvekt, veitu;)
Hormonene dine er innenfor normalen - men du har/ hadde nok et "normalt lavt" stoffskfte (fritt T4 bør vel helst ligge i øvre 3/4 av normalen), men siden ikke TSH er høyere enn 1,9 fungere det for deg og din kropp. Det er så forskjellig fra person til person, men jeg hadde det ikke bra da jeg hadde FT4 på 10 - men da hadde også jeg en TSH på 25 og det er jo langt over normalen. Dersom du merker forskjell på formen din nå- i forhold til den gangen prøvene ble tatt, så kan det jo hende at verdiene har bedret seg:).
jeg merker forskjell ja!!
Etter forandret kosthold, er jo ALT bedre..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.