Hei :o
Jeg er veldig ny i dette gamet. Har nylig fått påvist en mild form for PCOS og har tenkt til å legge om uten å bli sykelig opptatt av det. Men har funnet ut at jeg liker veldig godt å spise en yoplait 0.1 % youghurt blandet med kli og havregryn som måltid.
Er dette bra om jeg ønsker å gå ned i vekt? jeg syntes det er både godt og mettende..
Håper noen har peiling for det har ikke jeg :confused:
Er nok mange som kan svare bedre enn meg, men jeg prøver meg likevel... Jeg tror dette kommer helt an på en rekke faktorer, blant annet hvilken kostholdsfilosofi du følger, hvor mye du spiser av dette, og hvilken annen mat du spiser. Det viktigste er at du velger en kostholdsfilosofi, og følger denne konsekvent. Når du har valgt, kan du finne ut om dette passer inn i kostholdet ditt.
Takk for svar :)
Ja, er jo dette som er så vanskelig! Jeg hare tenkt en del på Fedon fordi det er hans opplegg jeg kjenner best til. Jeg vil jo ikke bli heeelt sånn at jeg ikke kan spise noe sjokolade og kose meg i blandt, men vil jo virkelig legge om.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.