Skaldeman skal på turne til Bergen og Stavanger i slutten av februar,
men vi har litt problemer med å finne egnede lokaler.
Er det noen som har tips om dette?
I Bergen jobber vi med et arrangement på dagtid på Studia, studentbokhandelen ved Nygård, men vi trenger et sted å være på ettermiddagen - fra kl 17.00 - 19.30.
Er det noen som har tips og som kunne tenke seg å delta litt?
Åh jaaa!
Jeg vet at mange bruker lokalene i Sølvberget (kulturhuset) og diverse hoteller i sentrum til kurs. Er helst de stedene jeg har deltatt på kurs innen jobben (Life). Men jeg vet ikke om det kanskje blir litt kostbart, det er jo ganske store firmaer jeg har vært på kurs med disse stedene.
Det som lønner seg er å komme ut av selve bykjernen. Alle hotell i sentrum ligger mye høyere i pris enn litt utenfor.
Hotel Alstor er et enkelt hotell som pleide å ha gode priser. Sola Strandhotell har hatt ganske rimelige lokaler før. Vet ikke om de har det nå. Hummeren Hotell i Tananger har hatt gode priser også: Kronen Gård utenfor Sandes har hatt fine priser:
Det jeg jobba før kunne jeg ha ordnet med lokaler nesten gratis, men dessverre er det noen måneder for sent..... :)
PS. sorry, det skjedde noe med linkene mine, men bare Google det, så finner du dem lett !
Nå har jeg i grunnen lite peiling på slikt, men har dere sjekket USF Verftet i Bergen? Såvidt jeg har hørt skal de drive med utleie av lokaler til de aller fleste formål.
I Bergen er det masser av lokaler å ta av, og kulturhusene kan leies for en rimelig leie. Men hva med å legge det til en bokhandler på et av de store shopping sentrene? Bergen Storsenter, Galleriet, Lagunen osv?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.