totitten sa for siden:
Kan man drikke kaffe med kaffemelk i når man e på ketolysekuren? Det er noe med det beste jeg får på formiddagen, så det blir tungt å kutte ut i såfall :rolleyes:
totitten sa for siden:
Kan man drikke kaffe med kaffemelk i når man e på ketolysekuren? Det er noe med det beste jeg får på formiddagen, så det blir tungt å kutte ut i såfall :rolleyes:
Lava sa for siden:
Jeg er en svoren kaffe tilhenger, og trodde ikke jeg kunne klare
meg uten kaffe, men det gikk som en lek!
det andre skal jeg ikke uttale meg om, har ikke peiling ;)
Gerd sa for siden:
Viss du må ha hvitt i kaffen, så er det bedre med en skvett fløte :ja:
Noen tåler ikke kaffe, vekta stagnerer. Jeg har ikke slutta å drikke kaffe etter jeg begynte med ketolyse. :)
totitten sa for siden:
takker for svar :)
Så det er ikke så nøye om man kutter kaffen eller ikke? Den kan forhindre vekt-tap, men ikke nødvendigvis? Det er jo sååå godt med kaffe :spent:
Smula sa for siden:
Hvor vidt koffein stagnerer vekta eller ikke varierer fra person til person.
Du må prøve det ut selv.
For meg gjør det ikke det, så jeg drikker mine daglige to kopper med god samvittighet.
totitten sa for siden:
Det høres jo fint ut. Jeg får bare prøve. Kjekt at jeg kan ha kremfløte i og. Er jo mer gått over på lettmelk i kaffen de siste ukene, for jeg har jo prøvd å ha lite kalorier i kosten, men jeg har jo bare gått opp i vekt så...:rolleyes:
Det er jo bedre med fløte :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.