Jeg la inn et innlegg med tittelen "Ziggys lavkarbo-blogg med oppskrifter" under "Lavkarbo generelt" med en link til en side med mye interessant stoff om lavkarbo generelt og mange lavkarbo-oppskrifter. Jeg ser at innlegget er flyttet, men klarer ikke å se hvor det er flyttet. Hvorfor ble det forøvrig flyttet?
Her er linken på nytt for de som måtte være interessert (anbefales):
Noe har skjedd i alle fall. Jeg møtte den vanlige, usannsynlig uvennlige utestengelsesmeldinga.
Hvis linken var til en nettside utenfor her, så skjønner jeg ikke den meldinga. Men hvis det var til en blogg som han har hatt her inne, så stemte det vel.
Jeg er jo et surrehue.. det var ikke noen link, men tittelen i innlegget ditt jeg høyreklikka på, og da fikk jeg den meldinga da jeg prøvde å legge inn adressen og søke opp innlegget. Prøv du også..:)
Den var flyttet til det gamle lenkeforumet som nå er lukket for vanlige brukere (var ikke særlig brukt og skal ryddes og fjernes), beklager det, den er riktig plassert nå. :)
Ja, se der dukket det opp igjen! Fort gjort å flytte litt feil...
Fint at det er rettet opp!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.