< Tilbake til oversikten

Hvor forsvant innlegget mitt?

Kula sa for siden:

Jeg la inn et innlegg med tittelen "Ziggys lavkarbo-blogg med oppskrifter" under "Lavkarbo generelt" med en link til en side med mye interessant stoff om lavkarbo generelt og mange lavkarbo-oppskrifter. Jeg ser at innlegget er flyttet, men klarer ikke å se hvor det er flyttet. Hvorfor ble det forøvrig flyttet?

Her er linken på nytt for de som måtte være interessert (anbefales):

lavkarbo.blogg.no/

Distrea sa for siden:

syns det ser ut som den er slettet jeg :confused:

Kula sa for siden:

Headingen står fremdeles under "Lavkarbo generelt" med "Flyttet" foran.

Jeg har ikke slettet innlegget.

Dilly sa for siden:

Noe har skjedd i alle fall. Jeg møtte den vanlige, usannsynlig uvennlige utestengelsesmeldinga.
Hvis linken var til en nettside utenfor her, så skjønner jeg ikke den meldinga. Men hvis det var til en blogg som han har hatt her inne, så stemte det vel.

Distrea sa for siden:

ja, men det var rart... for når jeg klikker på deg og dine startede tråder er den ikke der.

Kula sa for siden:

Linken var/er den samme som i første innlegget i denne tråden. Merkelig!

BiB sa for siden:

Lenka var til en blogg han har på blogg.no

mvh
BiB

Dilly sa for siden:

Jeg høyreklikka på linken du hadde lagt inn der. Det var ikke den linken du nevner her, men derimot denne:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17166

Sånn ser det ut på min skjerm, jeg vet ikke hvordan det egentlig er.

Dilly sa for siden:

Jeg er jo et surrehue.. det var ikke noen link, men tittelen i innlegget ditt jeg høyreklikka på, og da fikk jeg den meldinga da jeg prøvde å legge inn adressen og søke opp innlegget. Prøv du også..:)

Kula sa for siden:

Ja, man kommer til en side som forteller at man ikke har tilgang til siden (teksten er på engelsk).

Noen andre som har erfart noe tilsvarende?

Iset sa for siden:

Hadde ikke Ziggy selv skrevet i en tråd at han ikke ville at noe av "hans" skulle postes på forumet da? Kanskje derfor. ;)

Kula sa for siden:

Dette er ukjent for meg! Jeg postet jo ikke noe av "hans". Jeg postet en link.

HP sa for siden:

Den var flyttet til det gamle lenkeforumet som nå er lukket for vanlige brukere (var ikke særlig brukt og skal ryddes og fjernes), beklager det, den er riktig plassert nå. :)

Kula sa for siden:

Ja, se der dukket det opp igjen! Fort gjort å flytte litt feil...

Fint at det er rettet opp!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.