< Tilbake til oversikten

Gode råd fra ferdig-slankede!

marquise sa for siden:

Hei, - og takk for at dette fantastiske forumet finnes. Har brukt alt dere vet, så mye! Gjennom ketolyse har jeg, i to omganger, gått ned 18 kilo. Og jeg er super-glad for det. Har lest mye om "trappe-trinn"-karbo, - at man prøver ut litt av gangen..... Og det funker! Har ikke gått opp noe etter ketolyse-opplegget. Men jeg er jo litt i overkant forsiktig....:D, og spiser nok litt i minste laget! Prøver å holde karbo-inntaket på et lavmål, men er fortsatt i villrede...."er dette for fett", eller "blir dette feil". Hvordan lever dere som er "gamle" ringrever i dette "gamet". Og igjen,- tusen takk for alt som finnes av gode råd her inne, fra alle mine lav-karbo-venner.

Klem til dere alle fra meg:D

SivPiv sa for siden:

Super tråd, dette lurer jeg også på selv om jeg selv ikke er helt i mål enda.

nalana sa for siden:

Trappetrinnkarbo er et begrep jeg ikke har hørt enda, selv om jeg føler meg ganske bevandret i denne verdenen.
Forklar gjerne litt nærmere.:)
Kommer ikke på noe godt tips i farten, men så har jeg også ganske langt igjen før jeg er i mål.

Begod sa for siden:

Trappetrinn karbo vår jo et veldig god beskrivelse på Atkins og ketolysekuren :D. Mitt eneste råd er å fortsette å være forsiktig, jeg var det ikke og måtte begynne nesten fra start igjen. Så det beste er kansje å følge Atkins vedlikehodsdiett resten av livet, det skal i hverfall jeg gjør når jeg engang kommer i mål.

Iset sa for siden:

Atkins har dette med trappetrinn, godt beskrevet i boka. :)

MorStine sa for siden:

Ja, Nille har jo mang en gang lagt inn denne trappen som går over (ca) ni uker, hvor man innfører 5 og 5 gr karber pr uke, i nøye og ikke tilfeldig rekkefølge.

marquise sa for siden:

Det skal jeg hive meg på og lese med en gang. Tusen takk for hjelpen!

nalana sa for siden:

Slik å forstå ja. Trodde jeg hadde gått glipp av noe jeg.:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.