< Tilbake til oversikten

Fantastiske kylling-wraps!

Sheena sa for siden:

Til to pers (ble litt rester)

400 g strimlet kyllingkjøtt
100 g grønn paprika
100 g løk
1 fersk sjapingong
1/2 rød chili

Steker kyllingkjøttet nesten ferdig. Har strimlet alt det andre på forhånd, og kaster dette oppi den siste steketiden. Krydrer med Taco- krydder på bøsse (fra Hindu), salt og pepper.

Legger dette i store kinakål- blader (fungerte faktisk ypperlig som wraps:D). Toppet en med litt ost og medium tacosaus fra First Price (litt over 3 kh pr 100 g) og den andre med Cæsardressing kjøpt på Meny( 1,5 g kh pr 100 g) KJEMPEDIGG, og karbene kan varieres etter hvor streng man er :D

Iset sa for siden:

Mmm takk for lekker oppskrift! Forresten så finnes det lavkarbo-tortillas man kan bruke som wraps også. Litt mer karbo enn kinakål da, hehe, men jeg tror det er sånn ca 4 karber per tortilla, er det ikke noe sånt? Jeg skal bestille nå.

malena sa for siden:

Iset - hvor bestiller du?

Iset sa for siden:

Jeg tenkte å bestille fra Dia-life, men nå ser jeg jo at den norske nettbutikken (www.lavkarbocafe.no) er oppe, så jeg bestiller dem heller derfra. Men de får ikke inn varene før om et par uker så jeg må vente litt.

megselv sa for siden:

Hvorfor finner jeg ikke chili i matvaretabellen?

megselv sa for siden:

Nydelig, nam :D
Selvom jeg ikke klarte å lage wraps.

Princez sa for siden:

Oi.. dette så godt ut!! Må på butikken NUH! ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.