< Tilbake til oversikten

Fjernet galleblære ... Ketolyse? JA TAKK!

Princez sa for siden:

Tidenes oppsig! :)
[font=Times New Roman][/font]
Jeg har operert vekk galleblæren, og har i den sammenheng vært avhengig av syrenøytraliserende tabletter (Novaluzid) siden 1994. Jeg har spist opptid 15 tabletter for dagen!
I tillegg til dette har jeg det siste året fått tiltakende smerter i hjerteregionen. Dette kommer av at lukkemuskelen i magesekken min ikke virker skikkelig (medfødt Reflux). Legen min har gjentatte ganger bedt meg redusere fettinnholdet i kosten. Dette har jeg ikke klart, og derfor har jeg også lagt på meg. Derfor havnet jeg også på dette forumet…. Jeg elsker mat med mye fett i!!
Med en relativt stor bekymring for hvordan dette skulle gå, startet jeg på Ketolysekuren for tre uker siden. Har holdt meg til kuren så godt det har latt seg gjøre, uten å skaffe meg boken. Her må nevnes at jeg har vært blakk siden nyttår à ingen bok! :( (Takk for alle råd og tips her inne!)
Begynner altså å lempe innpå fett, og hva skjer?? Jeg har ikke spist EN ENESTE tablett på 3 uker!!:D Det er HELT utrolig! I tilleg er alle "hjertesmerter" nesten helt borte! :)
Jeg har kun gått ned 1 kg de to siste ukene, men med tanke på helsegevinsten jeg har fått etter at jeg la om kosten spiller det liksom ikke så stor rolle lenger. Jeg vet at jeg har funnet ”min” greie når det gjelder mat, og det føles som å ha vunnet en million i lotto!!! Idealvekten får komme når den vil – det går rette veien! ;)

Megvel sa for siden:

:D
Mange som har det sånn!

sma sa for siden:

:heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.