Har nå vært i ketose i tre uker, har spist rett mat, tatt vitaminer og gått ned 5,5 kg!! (4av disse la jeg på meg i jula)
Nå begynner jeg å få et skikkelig sug etter sukker, begynte så smått før helga... jeg klarte å holde meg -men på søndag var jeg på kaffe besøk og spiste 2 (!) boller..av høflighets skyld, men kunne jo ha holdt med 1bolle da.
idag ga jeg etter igjen (!!!!!) og spiste to små stykker med lavkarbo nøttekake.. men, inneholder mer karber enn jeg har lov til på ketolyse...
Er fremdeles i ketose, og har vært det etter boller og alt... men, er lite glad i dette sukker suget!!!
For meg så pleier jeg etter 3 uker på en kur å ha kommet til veis ende, og gir ofte etter for sukker sug...
Så nå folkens, trenger jeg hjelp!! jeg vil ikke gi opp enda.. har fremdeles 10kg å ta av, og kanskje mer til.... om jeg får det til!!!
Pepsi max smaker også ganske søtt.... Føler med deg, holder på å gå langsomt fra vettet av suget etter noe søtt. Ille på kvelden når ungene er i seng og det er stille i huset..
jeg har inngått veddemål med samboeren min.. skal klare meg 1uke uten sukker eller sukker erstatning... INGENTING som kan trigge søt hungeren skal inntas!
satser på at det er løsningen!!!
etter 1uke så får jeg manikyr... JIPPI
krysser fingrene for meg selv... og satser på stål vilje
Dette går sikkert bra! Jeg synes hvertfall at alt søtt øker søthungeren, og tror det beste er å holde seg helt unna ja :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.