< Tilbake til oversikten

Lidl-pølser ...

MorStine sa for siden:

Hvilke skal jeg velge? Skal ha noen grillaktige som jeg skal surre bacon rundt. Aldri vært i en Lidl butikk i mitt liv.

Petronella sa for siden:

Jeg kjøpte et merke som heter Dulano. Den Lidl butikken jeg var på hadde disse i to typer, en vanlig brun en som hadde definisjonen "røkt pølse". Den er litt tykkere enn en vanlig wiener. Stekte den i biter og lagde omelett med pølse i forrige dagen jeg da, og jeg syns den pølsa var veldig god :) Tror det er en pølse som egner seg bedre for steking/grilling enn koking egentlig. Den andre typen var en hvit, sterk bratwurst. Den har jeg ikke smakt på ennå, men ligger i kjøeskapet. :D

MorStine sa for siden:

Takk Takk... får se hva jeg finner, sterk pølse?:sikle:

Lisbeth sa for siden:

Den jeg fant der het noe sånt som "krakower" fra Dulano, og smakte Bratwürst-aktig

Mayella sa for siden:

Og siden Lidl.butikkene er bygd opp ganske likt - kan noen fortelle meg hvor jeg finner disse?
Sammen med hvilke andre varer, liksom?

Lisbeth sa for siden:

Jeg har bare vært på Lidl en gang, men tror de var sammen med andre pølser og forskjellig pålegg..

Carbokiller sa for siden:

.. og hvor mange karbohydrater er det i denne pølsa? :sikle:

Lisbeth sa for siden:

Husker jeg riktig så var det ca 1 karbo pr pølse, og det var en stor pølse :D

Carbokiller sa for siden:

Å heite bekk, så lite?????
Carbokiller jogger avgårde til Lidl i morgen!

Tuppen sa for siden:

finner de ikke på lidl!!! og kjerringa der vet ikke hva jeg snakker om.....

MorStine sa for siden:

Jeg (eller edit; mannen) fant Krakowpølser... Synes ikke det var det helt store, men greit nok, med så lite karber var det ok;) Spiste med blomkålmos til.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.