tommygutt sa for siden:
Har funnet en ny yndling i Farris Bris med pære-smak, minner om den gode gamle pære-brusen. Men hvordan er det med søtstoffene i disse, vil de påvirke blodsukkeret på samme måte som lett-brus?
tommygutt sa for siden:
Har funnet en ny yndling i Farris Bris med pære-smak, minner om den gode gamle pære-brusen. Men hvordan er det med søtstoffene i disse, vil de påvirke blodsukkeret på samme måte som lett-brus?
Gunhild sa for siden:
Er vel ikke noe kunstig søtstoff i denne??
Er ikke det bare vann med kullsyre og smakstilsetning (aroma)??
Gunhild sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=5267&highlight=farris+bris
tommygutt sa for siden:
Det står at den inneholder søtstoffene acesulfam K og aspartam?
Gerd sa for siden:
www.matvareguiden.no/matvare7227.asp
:)
tommygutt sa for siden:
Men her finner jeg lite om søtstoffene? Det eneste jeg lurer på er om disse påvirker blodsukkeret?
Gerd sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=357543&highlight=s%F8tstoff#post357543
Les Nilles svar #13, om aspartam
tommygutt sa for siden:
Æsj!! Det var dumt!
Gunhild sa for siden:
Såpass:eek: Det var jeg virkelig ikke klar over..... Gjelder dette alle Farris Bris tro...:confused: løperutpåkjøkkenetogsjekkerminmedbringebær
Tina sa for siden:
jeg tror den med pære er farris pluss, ikke farris bris. Farris pluss er søt, så den har nok søtningsmiddel, men vanlig farris og farris bris har ikke søtningsmiddel. Ikke min Farris bris med mango/papaya ihvertfall!
Rattata sa for siden:
Jeg fikk meg en overraskelse da jeg skulle smake Farris Pluss med pæresmak - det var VELDIG søtt :eek:
:urk: Farris skal ikke være søtt, altså!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.