< Tilbake til oversikten

Hvordan begynne?

Sanko sa for siden:

Hvordan begynne med ketolyse? Hva må man huske? Hva skal IKKE spises? Hvilke feiler er vanlig å begå på grunn av uvitenhet?? Forventet vekttap per uke? Hva spises?

Er på det stadiet at jeg ikke vet hvordan en kan gå gjennom en dag uten brød osv, men lyst å prøve!

Hvor finne rjeg mer info om ketolyse?

Kitt sa for siden:

Gå inn på ketolyse.no og les mer. Der kan du også bestille Start- pakke eller Full- pakke.

Boken er kjempefin og veldig lett- lest. Trenger ikke være spesialt kjent med alle begreper etc, alt forklares godt i boken.:)

Summer sa for siden:

Jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe/låne boken når du går i gang. Det er mye større sannsynlighet for at du lykkes og holder vekttapet dersom du setter deg godt inn i hvorfor du skal gjøre som du skal.

I begynnelsen frem til du starter på kuren, så kan jeg anbefale deg å kutte ut alle raffinerte produkter (hvitt mel, sukker osv.), gå til innkjøp av meierismør og kaldpresset oliven og rapsolje, og øke opp på grønnsaker og salat.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.