-17,5 kg på 16 uker!! Det er bare helt fantastisk!!
Matvrak som jeg i utgangspunktet er, og med liten viljestyrke når det gjelder ting som behager meg, så har det allikevel ikke vært vanskelig i det hele tatt!!
Ris, pasta og poteter var mine tre store "kjærligheter", spesielt de to førstnevnte.
Mannen min var superskeptisk da jeg impulsivt presenterte mine planer for ham i september -07.
I dag er han bare full av "beundring".
Gikk av kuren en uke ut i januar, etter å ha spist et par poteter, noen rundstykker og smakt bittelitt på kaker i julen. Selv om jeg gikk ut av ketosen hadde det aldri noen virkning på vekten min.
I klær lå jeg på str. 42 og 44, nå bruker jeg str. 36 og 38.
Har igjen en liten "deigklump" på magen etter svangerskap/keisersnitt sommeren 2004, men den er det ingen som ser :D
Det skal også sies at jeg ikke har trent i det hele tatt under kuren, så jeg er bare helt overveldet over resultatene.
Har veldig lyst å legge ut bilder slik at dere kan få se resultatene, men jeg tør ikke helt.
Synes at forumet er for åpent i så måte.
Jeg reklamerer for Ketolysekuren til alle som kommenterer vekttapet mitt, og det er ikke få!!
Til alle dere som nettopp har begynt, eller som er midt i - masse lykke til!!
Resultatene går forsakelsene en høy gang!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.