Jeg har spist laks i to dager nå, og hatt vondt i magen begge dagene. Sånn litt intens, brennende vondt. Jeg har jo spist laks mange ganger før, men da med poteter, og har skyldt magevondt på det og sauser.
Jeg har aldri hørt om noen som ikke tåler fisk, men det er vel sikkert mulig?
Det er faktisk ganske vanlig å reagere på fisk. Fisk er en av de tingene man sjekkes for når man tar første allergitest/prikktest.
Min mann er allergisk mot fisk, noe han er svært glad for da han ikke liker det. Jeg er kjempedeppa for det, for jeg elsker fisk.
Ungene våre fikk ikke tran da de var små, reagerte som deg med magesmerter. Har heldigvis vokst de det av seg og tåler hva det skal være av fisk nå.
Det er ikke så ofte vi spiser annen fisk - laks er liksom en vinner her i huset. Men vi har spist torsk og litt ørret også, jeg har fått vondt i magen av det også...men jeg har en veldig "skjør" mage så jeg har liksom bare godtatt det.
Jeg syns det er trist da - for fisk er jo kjempegodt! Det syns både jeg og barna. Også er det ikke minst SUNT!
Kanskje Udos Choice dekker behovet for fiskeoljer?
Udo's Choice er en knallolje! Både jentungen på 11 mnd og jeg får i oss henholdsvis en teskje og en spiseskje til frokost. Men vær oppmerksom på at den ikke inneholder D-vitamin (i følge innholdsfortegnelsen)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.