Lurer på hvordan vi sitter å humrer over dette tiåret om 20 år. Kanskje vi fniser over hvor hypermoderne vi følte oss med den ELDGAMLE håpløse og gammeldagse teknologien, - som selvføgelig bare var i sin spede start.
Denne tråden må vel være perfekt for å kunngjøre at jeg har tenkt meg på Return konsert i kveld. Ellers så hadde det vært artig om folket hadde turt å legge ut 80 talls bilder av seg selv. Jeg har noen bilder av meg selv med langt krøllete hår(permanet selvsagt) og rikelig med skinnreimer rundt håndleddene.
Enig, det hadde vært skikkelig morsomt å se:) Selv er jeg født i 82, så da 89 kom og gikk var jeg ikke stort eldre enn 7 år, men jeg kan nok helt sikkert grave frem noen barndomsbilder av meg selv:D
Må bare nevne at Return konsert var over all forventning. Jeg har aldri før opplevd maken til syngende,klappende, dansende og hoppende publikum:D Return anbefales til alle som har et lite snev av puddelrocker i seg. Jeg hadde helt glemt hvor bra power ballader kan være. :_punk:
Var jo ikke gamle jenta på 80 tallet, men husker det med ett godt smil om munnen. Kjente igjen MYE av det som sto i HI. Artig... Bilder fra den tiden:lol: Meg med tuppert hår og Ball-genser, eller det med "Grorudpalmen" på hodet? Hehe!!!
Ignite; Tipper du har mange gode minner fra 80 tallet, du var jo i den rette partyalderen den gangen;) Ikke noe spydig eller stygt medt altså, skulle ønske jeg hadde de tidlige 20 åra mine på 80 tallet, er født 15 år for sent;)
Jeg har nå aldrig trodd at George Michael var hetro jeg da! :D
Og 80 tallet for meg...var svarte klær,mye sminke,vip-kort på oslos utesteder, jobbe kvelden og feste hele natta, før-jobb kaffe på "Brødrene Berg" kl 4 på ettermiddagen, Show time kl 22, Smuget,Barock, og homsekveld på Oskar i bygdø-alèe..klær fra Try Us og Bonaparte...Blått og svart hår...
venner som fikk HIV ...venner som døde av AIDS...mitt barn som døde..:(
karnevall i Oslo...bransjekvelder på Sardines på mandager...øyloffing i Hellas...nakenbading på natta på Huk...tea m Kåre på Lompa...Flopp-forestilling på BlackBox...Vakkre svarthårede Kalle fra Bergen:) Garlic girls og det norske teatret...Rocco Petruchi...Odd:) hospitere hos Ivo Caprino...og feste,feste,FESTE!!!
Jeg fikk krepptang til 7 årsdagen min, det var i 86, stooooort. Men jeg hadde KORT hår da, skal se om jeg finner bile av hvor grusomt det så ut med kort kreppet hår, og håret ble jo seende så tørt ut:rolleyes:
Jeg var russ i 85, da Norge vant Grand Prix var vi på russefest i Kristiansand. Jeg kom på Dagsrevyen der jeg stod med en ølflaske i hver hånd. Muttern var kjempeimponert, not... Fattern lo.
Vi syntes jo vi var råkule vi da ;) Hadde permanentert hår ned på korsryggen, puddelrockere var vi nok. DA 90-tallet kom, ble det litt mer hardere metal :)
Det var ganske gøy faktisk, men tror ikke vi var mer uskyldige enn ungdommen er nå.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.