Millsi sa for siden:
Hjelpes meg da!!! Jeg har IKKE spist noe uvanlig og usikkert verken i dag eller i går. Magen min er oppblåst og det merkes på klærne tom..:eek:
Hva i alle dager kan det komme av da?
Millsi sa for siden:
Hjelpes meg da!!! Jeg har IKKE spist noe uvanlig og usikkert verken i dag eller i går. Magen min er oppblåst og det merkes på klærne tom..:eek:
Hva i alle dager kan det komme av da?
blåbær sa for siden:
Er dette siden i går, siden du skriver at du ikke har spist noe usikkert i går eller i dag?
Ta det med ro, det kan være så mangt, og sikkert ikke noe farlig! La det gå litt tid før du begynner å bekymre deg!
Kanskje du har fått i deg litt mye salt? Eller noe søtning? Jeg trodde jeg skulle eksplodere en gang jeg drakk litt sprite zero ... Aldri mer for å si det sånn! Mange blir jo også veldig oppblåste når mensen er på vei.
Flere ting kommer jeg ikke på i farten, men er sikker på at det ikke er noe å bekymre seg for!
Tuppen sa for siden:
jeg blir sånn når jeg spiser atkins godteri..... føler som jeg har lagt på meg fem kilo minst.... blir så oppblåst
Millsi sa for siden:
Ang atkins godis,så tok jeg med noen biter i går kveld,men det var etter jeg la ut dette innleggte,så jegtror ikke det va årsaken :p
Mulig jeg hadde drukket noe tab,men det har jeg gjort tidligere uten at det har virket slik. Men alle gangene trenger ikke å være like,eller?
Fredrikke sa for siden:
det er fullmåne , dvs vannsamling for de fleste.....;)
Millsi sa for siden:
OJ,har dte virkelig noe å si? Ja,men der har vi da svaret. Takk!!
MorStine sa for siden:
Det med fullmåne hadde jeg ikke tro på før jeg oppdaget at det faktisk stemmer. Ellers blir jeg oppblåst både i forb. med el og mens.. Og ved inntak av sukkerfritt snop og mye salt, men men saltet blir jeg sånn full av vann liksom, ikke bare i magen, men føtter og hender også:(
Bra til å forklare føler jeg...:rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.