Hei
Fullammer jenta mi på 10 veker og har dei siste fire vekene ete ala Fedon. Hadde mykje vatn i kroppen dei siste vekene eg var gravidi bla pga svangerskapsforgiftning. Det meste av vatnet er no borte, men eg har framleis hevelsar i føtene og i fingrane. Er bla doven i fingrane på høgrehanda. Er det nokon som har tips til kva eg kan eta eller drikka som kan få vatnet til å forsvinna heilt? Sidan eg ammer vil eg ikkje gå så drastisk til verks at eg tek vanndrivande el.
Enig med ammehjelperen:)Et godt råd som er vanndrivende og ikke skadelig er persillevann;)Kok opp en liter vann,legg oppi en bunt vaska persille.Dra gryta vekk fra platen og la trekke i ti minutt.Sil vannet og oppbevar i kjøleskap.Tre kopper til dagen bør gjøre susen.:rolleyes:
Takk alle saman
Då får eg berre smørra meg med tålmodighet og drikka masse. Skal prøva ut persillevatnet. Får ta fingrane opp med legen (igjen) om det ikkje gir seg.
Snakk med legen din, du. Moren min hadde slike armer etter at hun fikk broren min og måtte ta sprøyter med B12 for å komme i gjenge igjen.
Har også hatt 2 venninner som måtte gjøre det.
Du kan kreve at det tas blodprøver eller at du får henvisninger.
Slår legen seg helt vrang, kan du snakke med helsesøster. De skal jo liksom passe på mor også!
Lykke til!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.