sma sa for siden:
Jepp, skal på kurs i morgen fra 9-16. Aner ikke om vi får mat, men det regner jeg med. Men jeg vil veldig gjerne ha med litt reserve bare sånn i tilfelle.. Noen som har noe tips?
sma sa for siden:
Jepp, skal på kurs i morgen fra 9-16. Aner ikke om vi får mat, men det regner jeg med. Men jeg vil veldig gjerne ha med litt reserve bare sånn i tilfelle.. Noen som har noe tips?
Megvel sa for siden:
Det er IKKE veldig teit å ha kokte egg (med skall!) i veska. En pakke kokt skinke å knaske på? Du kan også ha noen salatgrønnsaker (ikke grisete) som du kan knaske på? Brokkolibiter, paprika, blomkål?
sma sa for siden:
Jeg var inne på å lage meg en salat å ta med, men jeg har jo ikke tilgang til noe kjøleskap da.. Vil ikke skinka/egg/ost bli sur?
Takker for tips! :klem:
Megvel sa for siden:
Eggene holder. Majo er iffy uten kjøling. Ost holder. Skinke, hmmm, kan bli iffy det og. Eggene blir best om du som sagt beholder skallene på og skreller rett før spising. Bare bryt dem i fire etter du har skrella.
martefie sa for siden:
Det vil ikke surne fra morgen til lunsj. Ganske sikker på at det holder til kvelden også. Men det blit jo ikke kaldt, da.
Babybelost tåler oppbevaring i romtemperatur. De er i sånn rød voks.
Lindabtn sa for siden:
Hehe, det eneste med kokt egg som er blitt avkjølt er at det lukter DRIT!!!
Ville heller gått for noen pipper jeg forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=5027, de lukter i vert fall ikke :p
sma sa for siden:
Hm, pippene hørtes spennende ut. Bare et problem - jeg har ikke kalkunpølser i hus.. Kan jeg bruke skinke? Og så harj eg bare rød paprika.. Blir litt flere karber, men det får så være..
Tusen takk for tips! :klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.