< Tilbake til oversikten

Medsammensvoren

lille74 sa for siden:

eller noe sånt...
saken er den at jeg har sånn ca 35 kg som skal bort etterhvert-- med tiden. Men nå trenger jeg en med sammensvoren, en som er ute i samme ærend. en som kan hjelpe meg og hold mote oppe når det ikke er så bra osv..........

Jeg har liksom slanket meg før, men det har gått rett vest, mest sannsynligvis fordi jeg ikke har hatt "en partner" i opplegget.

jeg planlegger og starte på ketolysekuren neste tirsdag..........å ja jeg nekter og starte en mandag og jeg nekter og starte den 1. så neste tirsdag......

noen som vil være min "partner in crime" :visemuskl

lille74 sa for siden:

det gjelder da selvsagt at man skal hjelpe hverandre.........

Veggpryd sa for siden:

Hei Lille 74. Nå har jeg gått ned halvparten av vektreduksjonen min "allerede" (jeg skynder meg langsomt), men jeg skal heie på deg hele veien! :heia:

Har du laget en egen dagbok? Den er utrolig fin å bruke til å notere nedgang, motgang og annet. Folk er flinke her til å kommenter dagbøkene, og det gir masse inspirasjon til å fortsette. :)

Lykke til! :klem:

MorStine sa for siden:

Jeg er "dessverre" i mål, men har gått ned nesten 25 kg, så jeg skal heie deg helt inn:)

Lykke til!

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg skal følge deg. Det er lurt å være flere om prosjektet.
Jeg tillater meg for øvrig å tipse deg om denne tråd for de som stareter på et nytt prosjekt: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16487
Lykke til.
Torkil :)

Kitt sa for siden:

Hei!

Jeg begynte på ketolysekuren på torsdag, så jeg er alt i gang, men om du vil kan vi godt slå følge på veien mot et lettere og bedre liv!?!:)

Går jeg ned 23 kilo, blir BMIen min ca 25, så det er mitt mål i denne omgang!

Er egentlig forundret over hvor lett dette er! Spiser godt og er ikke sulten, jeg som aldri holdt mer enn 3 timer før jeg var kvalm av sult!

Joda, jeg har lyst på kjeks(min store synd), sjokolade eller loff, eller is, men når det er så mye annet man kan putte i munnen i stede, går det faktisk helt greit!

Så, her er jeg, om du vil ha en "slankevenn"!:klem:

lille74 sa for siden:

ja takk KittS

og ja snuppa lura om du er her, selvsagt deg og kos

Kitt sa for siden:

Så gøy å være flere!:D

Må i seng nå!:sove:

Mer i morgen! Skal prøve å få laget meg en journal!

Natta!

sma sa for siden:

Jeg vil gjerne følge deg! Vi har omtrent like mange kilo som skal bort, og da er det greit å ha noen som støtter seg. Send meg gjerne en pm om du vil! :heia:

Henriette23 sa for siden:

Hei.
Jeg vil gjerne være medsammensvoren ;)
Skal ned 40 kg selv, så hadde vært koselig om vi hadde vært en gjeng som kunne fulgt hverandre litt.

Sanko sa for siden:

Hvordan går det med deg? ble det oppstart i dag?

lille74 sa for siden:

jeg har ligget p[ sykehuset i 4 dager, med nyresvikt og greier:(, saa jeg ligger rett ut her hjemme uten og tenke saa veldig hardt paa slanking.
maa faa igjen litt av formen min foerst. tror jeg:)
men det blir vel

LilleVille sa for siden:

Henger meg på her jeg også. Har gått ned på ketolysekuren før, men var ikke noe flink da jeg slutta etter 6 mnd, så jeg har gått opp nesten alt igjen..
Nå setter jeg meg mindre mål, skal i første omgang ned 10 kg, Men er 25-30 kg unna normalvekt, så det er egentlig ingen grunn til å stoppe på 10 kg.. Men vi får se! :)
Blir fint å ha følge med fler på samme kur, med omtrent samme mål.. Jeg har som sagt 6 mnd erfaring og ta av, så kanskje jeg har noen gode råd eller oppskrifter på lur etterhvert også :)

totitten sa for siden:

Så synd at du fikk nyresvikt, lille74. Håper du kommer deg fort igjen. Jeg blir også med i "gjengen". Jeg skal ned en del kilo, og det er veldig fint med en eller flere "medsammensvorne" :) Trenger all støtten jeg kan få, for jeg ser litt mørkt på det å skulle lage meg både frokost og lunsj som jeg skal ta med på jobben når jeg er så vant til å spise knekkebrød og kaker som vi baker der :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.