< Tilbake til oversikten

Frukt!

Gunilla sa for siden:

Her kommer litt frustrasjon... jeg må bare få sagt det...Jeg savner frukt!!!! :eek: Noen ganger savner jeg noe raskt å ty til..sånn i forbifarta..eller når jeg må innom butikken fordi jeg ikke har planlagt dagen min godt nok

noen gode råd?:o

Millsi sa for siden:

Hva med å hive i deg noen ostebiter? Eller kjøttpålegg? Osten demper sulten hos meg ihvertfall.

Gerd sa for siden:

Lysten på frukt vil bli mindre etterhvert som tiden går :ja:

De gangene jeg må ha noe kjapt, så går det i ferdigrilla kyllinglår eller vinger. Ribbe. Blander en salatbx fra salatbaren.
Eller ost, kjøttpålegg,

:)

Georgine sa for siden:

Avacado er godt :D

Iset sa for siden:

Det går jo an å spise litt bær (tell karbene) i de tilfellene der du blir helt overveldet av frukttrang. :)

Summer sa for siden:

Paranøtter funker godt på sulten i farten.

Gunilla sa for siden:

;) Takk for svar.... Synes det er vanskelig å motivere meg for tiden....

Franskloffen sa for siden:

Jeg vet hvordan du har det, men jdet er ikke frukt jeg savner, men godis! Egentlig er det bare for at jeg kjeder meg at jeg vil dytte noe i munnen, og det er ikke alltid jeg klarer å starte husarbeid eller noe sånt bare for å glemme det bort heller.

Jeg har noen typer kjøttpålegg som jeg kan snarve på, men det er ikke det samme som en sjokolade :) Jeg bare tenker at NEI, jeg skal holde ut lengre enn dette! Jeg har gått ned litt og det ser jeg du også har, så HOLD UT!

Megvel sa for siden:

Papaya og rabarbara er lavere på karbo!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.