Kvark sa for siden:
Jeg ligger med influensa på 4. dagen, og får i meg lite mat.
Bær jeg vurdere KH under sykdomsperioden, jeg har spist litt stekt kylling og eggesalat. Fått i meg minimalt med fett.
Kvark sa for siden:
Jeg ligger med influensa på 4. dagen, og får i meg lite mat.
Bær jeg vurdere KH under sykdomsperioden, jeg har spist litt stekt kylling og eggesalat. Fått i meg minimalt med fett.
mofe sa for siden:
Jeg synes det høres veldig usannsynlig ut at du blir fortere frisk om du øker på karbene.. det viktigste er å få i seg væske! :)
Summer sa for siden:
God bedring. :klem:
energibunten sa for siden:
Er du vant til lavkarbo vil karbo bare nære bassiluskene i kroppen og forrykke den stødige fettforbrenningen. Vann, C-vitamin, tran og cocosa... Bare du får i deg noen av de viktigste vitaminene og får i deg noe protein så har kroppen det den trenger. Det du trenger av blodsukker lager kroppen selv.
Saken er også at en periode med sykdom og lav appetitt kan ta hardt på fettreservene...
God bedring
Anne sa for siden:
Væske er viktig ja. Også tror jeg du skal lytte litt til kroppen og kjenne etter hva den har lyst på. (Dog ikke skikkelig FY-mat/snop:p) Lettest mulig kost å fordøye tror jeg er bra, så kroppen får minst mulig annet enn helbredelse å ta seg av. Næringsstoffene tar den fra kroppen i denne perioden, tenker jeg. Ingen fare for så få dager.God bedring.:)
Kvark sa for siden:
Tusen takk for tilbakemeldingene, jeg skal dytte innpå med C-vitamin i tilegg til de faste vitaminene. Vann drikker jeg nok mer enn mine faste 2-3 liter.
energibunten sa for siden:
fordelen med fettforbrenning er at du har den energien du trenger for ukesvis i kroppen allerede. Du må bare passe på noen stoffer i maten + vann så går det bra.
Og soooove lenge og liiigge i seeeenga heele daaagen ;-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.