minna sa for siden:
Hei
Har merket at jeg sover forferdelig dårlig om nettene etter at jeg startet kuren...noen andre som har merket dette?er det pga kuren eller kanskje det er noe helt annet som gjør det..:sove:
minna sa for siden:
Hei
Har merket at jeg sover forferdelig dårlig om nettene etter at jeg startet kuren...noen andre som har merket dette?er det pga kuren eller kanskje det er noe helt annet som gjør det..:sove:
nellie sa for siden:
Føler du deg uopplagt på grunn av det?
Bulldog sa for siden:
MAngel på sink, magnesium og/eller kalium kan innvirke på søvnkvaliteten. Tar du ketolysetilskuddene?
MorStine sa for siden:
Jeg har hatt motsatt effekt av kuren, sover såååå godt. Men jeg føler meg uopplagt da, men tror ikke det er kuren sin skyld.
Viktig, som Bulldog skriver, å ta tilskuddene hver dag.
TattyTeddy sa for siden:
Jeg har det også motsatt..
Sover bedre, står opp tidligere og er mye mer opplagt hele dagen.
Romle sa for siden:
Jeg tar heller ikke vitaminene annet enn de jeg alltid har tatt. Har problemer med å sovne om kvelden, men når jeg først sovner sover jeg. Føler meg ikke så veldig opplagt, og skal kjøpe vitaminene når jeg får lønning.
minna sa for siden:
Hvilke vitaminer vil dere anbefale? Jeg tar ikke vitaminer, men vet at jeg burde gjort det.
Tok meg en høneblund i formiddag,men er ikke helt opplagt for det...brygger visst på en forkjølelse..usj..
safran sa for siden:
Jeg ville kjøpt ketolysetablettene.
Lindabtn sa for siden:
Jeg tok ketolyse tablettene, men var også en av de som sov syyykt dårlig. Puta var alltid hard og madrassen ikke god, det føltes i vaffal sånn... Men nå har jeg økt litt på karbene (rett og slett sund livsstil) så nå sover jeg så godt atte og er i tillegg veldig opplagt om morran, noe jeg ikke var på ketolyse.....
:klem:
Megvel sa for siden:
Magnesium på kvelden ihvertfall! 250mg på kveld gir en god natt!
Bellunda sa for siden:
Jeg har hatt mye søvnproblemer og prøvd å få bukt på det med andre medikamenter. De har sterke bivirkninger og en blir trøtt hele dagen.
Etter jeg begynte på ketolysekuren sovner jeg lett, sover bedre og våkner lettere og mere utvilt. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.