Ser ihvertfall ut til at de sender fra sverige, og da må man være under 200 kr for å handle momsfritt. Prisene er i svenske kroner, og frakten ser ikke ut til å være så altfor avskrekkende.
Lowcarb-tortillas er det som kanskje frister meg mest å prøve. Tacooooo!
Hvorfor i f... navn kan de ikke snart få en NORSK nettbutikk? Slik at vi kan handle tollfritt? Jeg er møkkalei av toll. Dialife sender jo tollfritt, men jeg skulle allikevel ønske Norge snart kunne komme i gang. Trauste, treige Norge.
Jeg og kunne tenkt meg å jobbe med det, men problemet er som du sier MYE jobb, dessuten er markedet for lite her i Norge enda, tror jeg. Møkka-Pottitland.
Jeg brukte bare la Tortilla før. Så vidt jeg husker er Mama Lupes litt "mykere" liksom. Kjenner ikke forskjell i smaken.
Akkurat nå bruker jeg noen som heter Mission Carb Balance. De har like lite karber som de to andre og smaker ganske likt Mama Lupes faktisk. Jeg må ha mine i egen boks (fikk egen sånn restaurantboks til dem sist jeg var USA), for når vi har gjester så merker de ikke forskjell på mine og de vanlige ! Bror hadde med 10 pakker sist (høstferien), så jeg har en stund !
Når det gjelder melet har ejg ikke prøvd det sjøl, men jeg vet Kevinpa inne på ALCF har brukt det en del. Han poster alltid masse bilder med link til oppskriftene. Jeg har gitt opp å følge med, for han bruker så mye rart oppi som vi ikke får tak i her og som jeg ikke engang har klart å få tak i i USA.
Åh! Jeg MÅ få bestilt noen snarest. Er bare så lei av frakt og toll. Men jeg trenger jo ikke å bestille så mye at jeg kommer over tollgrensen da, selv om det ikke er så lett å begrense seg til patetiske 200,- kroner heller.
Det blir begge deler. Jeg hadde håpet å få samlet en hel del oppskrifter der også, så jeg kommer nok til å gå på frierfot for å få lov til å ta med alle de gode oppskriftene her (med henvisning til oppskriftens "eier", selvfølgelig :) ) :D
Svensk och svensk... texten är då skriven på norsk.... Och de håller till i Strömstad... Undrar varför de inte lika gärna öppnade webbutik i Norge om det är här de söker sina kunder...
juhu norsk webshop jippi. ellers må jeg si at den svenske later til å være hakket dyrere en dialife i danmark. ellers må jeg bare rapportere at jeg er kjempefornøyd med lavkarbo etter å ha gått ned 28 kilo ved hjelp av det og veldig mye ved hjelp av denne sida :D
synd det har vært så mye tull her, men noen må vel alltid lage bråk.
masse takk fra meg iallefall til de ansvarlige for lavkarbo.no
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.