< Tilbake til oversikten

Fortsatt ikke vektnedgang

Mariette sa for siden:

:confused: Hei hei !
Nå har jeg gått på ketolysekuren i ca. 3mnd og har fortsatt ikke gått ned i vekt. Har nok gått inn litt i cm men ikke noe spesielt merkbart.
Jeg spiser 2 stekte egg til frokost og fire skiver bacon.Lunsj spiser jeg salat med skinke eller kylling og rømmedressing over og olivenolje.Eller jeg snurre skinke ost og en asparges med majones på og spiser noen av de.Eller stekt laks med broccoli og rømme.Middag er litt foskjellig men spiser alltid broccoli og blomkål til og jeg er alltid nøye med ikke å spise karbohydrater bortsett fra grønnsaker.Jeg drikke 2 liter vann hver dag. Har også begynt å trene igjen.
Jeg er ganske frustrert og jeg ser her inne på forumet at det er mange forskjellige meninger om hva man kan spise eller ikke.Men jeg tenker at det riktige må vel være det som står i boken.Har snakket med mange i nærmiljøet mitt som har gått på kuren og gått masse ned, men jeg... nei jeg går ikke ned.
Jeg kunne tenke meg å snakke med Torkil Andersen og høre hva jeg gjør feil.Går det ann å ringe mon tro?

Georgine sa for siden:

Han er stadig innom forumet og pleier alltid å svare :)

Det eneste jeg kan anbefale deg nå er å bruke wwwfitday.com eller et annet program hvor du registrer alt du spiser. Det hjalp meg veldig både for kontroll på karbene og for oversikt over sammensetningen på maten.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.