< Tilbake til oversikten

Hei her er jeg:)

*TULLERUSKA* sa for siden:

Og jeg er temmelig fersk her:) Jeg har bestilt ketolysekuren, men ikke fått det enda. Gleder meg såååå til å starte. Skal ned 15kg. og er ved godt mot etter at jeg leste om denne kuren. Har så smått startet med å kutte ut brød, ris, pasta, potet (og sjokolade...bare det er vel et enormt skritt mot målet...)
Jeg ser at det er flere som skriver her som har sånn fin greie nederst som viser hvor mye de har gått ned og hvor mye de har igjen osv. er det noen som kan fortelle en amatør hvordan man gjør dette?

Ellers, om meg selv: 32 år, to små barn, bor i Trondheim, jobber som sykepleier...mange interesser...

Håper jeg blir bedre kjent med dere her:)

Hilsen tulleruska!

Tante Sofie sa for siden:

Hei Tulleruska
Velkommen hit. Jeg er også ny her ( 2uker gammel):)

Hvis du klikker på min "ticker" så kommer du inn på den siden der kan du lage din egen. Når du har laget din egen, så tar du kopi av adressefeltet på internet explorer og setter det inn på signaturfeltet ditt. og da har du det også:D

Lykke til.:p

Hei Tante Sofie:) Takk for det, artig med flere nye her! Jeg kommer ikke inn på siden med tickere, får prøve igjen senere!

Kitt sa for siden:

Hei på deg!
Jeg er også ny i gamet, begynte på torsdag. Kom i ketose etter 36 timer, jippi!
Er også sykepleier og har 2 barn.

Ville bare ønske deg lykke til!

Hei:) Og takk for svar! Lykke til til deg også, håper vi kan slå følge påden lange veien mot målet:) Har som tidligere skrevet ikke fått det jeg har bestilt, men tenkte å ta en urinStix på jobb i morgen, den gir jo utslag på ketoner. Er veldig spent, har liksom holdt meg til greteroede og sånn mager-kost filosofi tidligere, så dette er veldig rar tankegang for meg.

Kitt sa for siden:

Vel, mannen min nekter å tro at jeg skal bli tynnere når jeg spiser så fet mat. Broren min lyser av bekymring og er urolig for helsen min. Det kan han si, som er treningsnarkoman og alltid har vært slank og flott.

Tankegangen har modnet i hodet mitt siden en stund før jul, så jeg klamrer meg til tanken om at dette faktisk skal være min siste "slankekur". Opplever at kroppen min har det bedre allerede, så jeg tror jeg har funnet "min vei" til en ny livsstil!

Håper du får det du har bestilt så fort som mulig!

Torkil sa for siden:

Hei begge to
Og hjertelig
Følger dere ketolysekuren "by the book" med de enkle regler sog gjelder skal dere se resultatene komme. Det skal bli spennende å følge dere på veien til et lettere liv.¨
Dere kan med fordel lese denne streng:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16487
Da får dere litt lettere for å holde ut når det evt butter litt imot.
Lykke til
Torkil

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.