< Tilbake til oversikten

Hva sysler dere med?

magdalena sa for siden:

Er litt nysgjerrig på hva dere jobber med eller studerer?Kanskje noen gjør som meg,er hjemmeværende og på jakt etter jobb eller studieplass...

HP sa for siden:

Jeg er nå IT student... Begynte idag! :D

elian sa for siden:

Jeg er utdannet kokk, og har jobbet på hotell i 5 år. I juni sa jeg opp og startet som dagmamma for 3 barn i tillegg til mine 3 egne... (Puh....) Men jeg har ett barn på skole og ett i barnehage, så det er ikke så ille som det kanskje høres ut som... :)

I tillegg jobber jeg som kokk på Veikroa her, i helgene og noen kvelder...

Jeg er for så vidt DRITTLEI kokkejobben, og har bestemt meg for å ta ny utdanning når alle ungene går på skolen. (Om 5 år...) Jeg synes det er veldig gøy å lage mat, men det blir for kjedelig når man lager mat i 8 timer på jobb, for så å dra hjem å lage middag, rydde huset, ut å leke litt, inn å bade, for så å lage kveldsmat og få ungene i seng... Det blir bare MAT, MAT, MAT!!
Har lyst til å jobbe med Fysisk/Psykisk utviklingshemmede barn, ekstralærer i barneskolen, støttekontakt... Et eller annet med barn... (Mon tro hva det er som drar meg den veien... Jeg som synes jeg sliter nok med mine egne 3 barn... Hmmm....) :o

guro sa for siden:

Jeg var IT student for mange, mange år siden! Nå er jeg sykemeldt!!! Og det er ikke så morro!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.