< Tilbake til oversikten

Kylling med kremsaus!

Millsi sa for siden:

NAMMENAMM!!

dette r favorittmaten her i huset!!
1 stor pakke kyllingfilet
2 pakker med tine kremost. Jeg liker pepper og urter
2 fedd hvitløk
1 boks fløte
litt smør

Del kyllingen i små biter og stek de forsiktig i pannen. Ha de oppi blandingen av fløte og kremoster som har kokt opp til en tykk og deilig saus. Finhakk hvitløken og ha de oppi sausen.

Bacon er et MUST. Blir godt og salt. Brokkoli og blomkål er deilige grønnsaker til.

Resten av familien får pasta til :)

Kanutten sa for siden:

Høres megasnadder ut!!! MÅ teste! :sikle:

Kitt sa for siden:

Det høres utrolig godt ut!:sikle:
Kommer nok på menyen her i huset neste uke!:)

Millsi sa for siden:

Det ER deilig!! Akuratt spist litt rester til kvelds jeg :D

terry sa for siden:

Kapp opp noen brokkoli topper, skjær noe blomkål i skiver (stekes først), sleng i noen rosenkål og asparges (bønnespirer og sopp går også) så har du min favoritt middag for tiden.

Veggpryd sa for siden:

Yummi! Kylling til mandag! Begynner å bli lei kylling med tandori-rømme :lol:

Iset sa for siden:

Dette er kjempegodt ja! Kan også gratineres med ost over, men jeg er litt lei av smeltet ost for tiden (hadde aldri trodd jeg skulle si det).

Hyper sa for siden:

Denne oppskriften lærte min søster av en kokk en gang..Og ho lærte den til meg..
Tror den ligger i forumet en plass fra før også;)

Millsi sa for siden:

Så da var jeg ikke så oppfinnsom som jeg trodde da :nei: hehe!! Men nyydelig er den!! mannen min liker den ikke så godt,så da er jeg glad han er mye borte :ja:

Sophie sa for siden:

Har 650g kylling. Familiepakke. Er det den som regnes som stor? Vet det er litt forskjell på de.

Passer 650g kylling på denne retten og holder det til 2voksne og 3barn? Den ene voksne og alle barna skal ha ris til. Alle skal ha grønsaker til

Sophie sa for siden:

Dette var godt. Uvandt og følelsen av farlig fett, men nyter nå rester som kvelds. Alle likte det selv alle barna som spiste i alder 6, 4 og 1.5

Elanessë sa for siden:

Denne må prøves ja

Hannehk sa for siden:

Denne var veldig god og er i min "noe godt til middag" liste :)
Men ser at her er det potensiale for videre forskning f eks med sopp, asparges, squash eller aubergine samt at å gratinere den i ovnen tror jeg jammen meg er en god ide! Har veldig lyst å prøve den med noen av de andre tine kremostene også :D

Photobscura sa for siden:

Jeg har laga dette OFTE! Mmmm! Jeg pleier å bruke philadelphia som regel, og så krydrer jeg innimellom med curry eller garam masala, og putter oppi alt av grønnsaker jeg har tilgjengelig. Løk er must for meg, bacon spiser jeg vel egentlig ikke. Basen er alltid det samme, men den er forskjellig fra gang til gang, som en slags lavkarbo pytt i panne :)
Gratinere den med ost, eller gratinere den i det hele tatt er også kjempegodt!
Denne retten vil være noe av det jeg kommer til å savne mest når jeg kutter ut meieroprodukter.

beths sa for siden:

hjælp... denne ble litt for heavy (tykk og FEIT) for meg.. :) og jeg spiser mye fett altså :P
Tror jeg må droppe fløte, eller rett og slett holde meg til gryta med seterrømme, kokosmelk og karripasta. Den føltes bedre balansert.

Det er vel dette med hver sin smak. Idèen var uansett god.

Carbonaden sa for siden:

Spiste denne nettopp, fyllte på med litt løk og paprika, meget god må jeg si.:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.