< Tilbake til oversikten

Det beste som har hendt meg på lenge

Romle sa for siden:

Etter 4 dager med Ketolyse (har bare fulgt ketolyseoppskriftene her inne) har jeg gått ned 2 kg. Ble så glad at jeg nesten gråt der jeg stod på vekta ;).

Savner juice og frukt forferdelig, da. (veldig glad i frukt og bær) Eller i det minste noe syrlig... Noen ideer på hva jeg kan spise for å stilne det behovet?

Nicpins sa for siden:

Gratulerer :heia:og velkommen til oss! :blomster:

Jeg anbefaler deg å kjøpe ketolyseboka også.
Den er billig, enkel og lettlest, og gir mange og gode svar
på endel spørsmål omkring denne kuren. Boka kan være grei
å ha i bakhånd, da det kan forekomme perioder der vektnedgangen
stopper opp, tilsynelatende uten grunn. Greit å ha satt seg grundig
inn i alle tommelfingerreglene da, så man vet hvordan det kan løses, og
slik at man ikke mister motivasjonen. Boka får du kjøpt her: www.ketolyse.no

Lykke til videre! :goodluck:
Hilsen Nic

Nicpins sa for siden:

Hvis du klarer å holde deg helt unna disse matvarene så er det det beste, for da forsvinner behovet. Etter en stund så har du tømt karbolagrene dine i kroppen, og da slutter kroppen å kreve slike matvarer. Deilig å slippe disse kravene fra kroppen, synes jeg...:)

Romle sa for siden:

Takk, da får jeg bare ignorere det en stund til... ;)

Nicpins sa for siden:

Gjør det. Stol på meg: det går over! :D
I løpet av et par ukers tid, på det meste. Det er faktisk snakk om en fysiologisk avvenning (fra karbohydrater) her, og det kan være både vondt og slitsomt psykisk.

Også et tips: ofte føler vi et "sug" etter noe søtlig når vi har drukket for lite vann. Pass på vannet, få i deg minst 3 liter hver dag.

:) ps. Du KAN spise store IFA i pose, hvis du liker det. Men pass på mengden, virker avførende.

Romle sa for siden:

Da satser jeg på det. Vann drikkes det mye av.
IFA er OK altså.. Greit å ha noe som tar bort fettsmaken i munnen av og til...

BiB sa for siden:

Hei, velkommen og grattis med pang-start!!
Jeg signere Nicpins fullt ut, på ALLE punkter!
STÅ på!!
:) beste hilsen BiB

BiB sa for siden:

...ja bortsett fra at jeg ikke tåle rkunstig søtstoff, da stopper vektnedgangen opp.

Romle sa for siden:

hmmm... Jeg spiste litt usaltet nøtter i helgen.. Har gått opp litt igjen....Må være nøttene...

sma sa for siden:

Det er naturlig at vekta svinger med noen kilo opp og ned så det beste du kan gjøre for deg selv er å finne en dag i uka som du veier deg på.

Og du trenger absolutt boka for å få denne kunnskapen inn under huden så om du ikke alledrede har kjøpt den så burde du gjøre det så snart som mulig. :)

Teller du karbene dine? Vet du hvor mange gram du spiser?

Fortsatt lykke til! :heia:

Romle sa for siden:

Nei teller ikke karber. Burde kankje gjøre det...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.