< Tilbake til oversikten

Pølsespørsmål

joggebukse-jenta sa for siden:

åssen pølse spiser dere?
kalkun pølse, noen som vet hvor mye kb det er i de?
og det finnes vel noen som er "laga for denne dietten" men hva heter de?

og hva med kjøtteigen?

Gerd sa for siden:

Karboinnholdet står på pakkene :) Varierer noe... Står det ikke næringsinnhold, så pleier ikke jeg kjøpe varen..

Kjøttdeig kan du spise med god samvittighet :D under 1 karbe pr 100 gram

Gerd sa for siden:

ketolysepølser fåes i utvalgte butikker på sørlandet tror jeg. ellers så har visst lidl lavkarbo pølser :)

MorStine sa for siden:

Ikke ofte vi har pølser her i huset, men de få gangene kjøper vi priors kylling/kalkun, litt varierende på om det er kjøttpølser, grill eller wiener. Men det ligger fra 4,3-5,6 KH. Spiser det med god samvittighet:)

Kvark sa for siden:

Jeg spiser neste alle slags pølser, er bare forsiktig med de vanlige 6 grams pølsene, ellers så er Dulano pølsene på Lidl 1 g, de er også fantastisk gode.
Spiser pølser 2-3 ganger i uken.
lykke til

ollienol sa for siden:

Hei. de selger lavkarbo pølser på LIDL med bare 1k pr 100g. Og de var kjempe gode. Ketolyse pølsene er ikke alltid så lett å få tak i synest jeg:mad:.

Titti sa for siden:

Heter de pølsene på Lidl lavkarbo-pølser? Hvordan ser pakka ut?

joggebukse-jenta sa for siden:

fant på meny- ketolyse pølser.
så gleder meg nå... er så gla i pølser.

Hyper sa for siden:

de jeg har kjøpt på Lidl, heter ikke lavkarbopølser..
Det bare er lite karber i de...
Husker ikke navnet i farta...en med orange pakke, og den andre i grønn om jeg husker rett...

Kvark sa for siden:

Pølsene på LIDL heter Dulano, de har som regel 2-3 sorter.
Bedre enn tradisjonelle grill og wiener.

Karboalarmine sa for siden:

Hei. Jeg er i ketolyse, dag 14, og er fryktelig sliten, slapp og trett. Blir nummen i fingrene, og dovner i føttene(leggene) bare jeg sitter en liten stund i samme stilling. Har noen ande hatt det slik? Tips om hva jeg kan gjøre for å bli i bedre form?

ollienol sa for siden:

Pølsene jeg kjøpte heter krakoverpølser og det er 4-5 i pakken.

Petronella sa for siden:

ååå, nå fikk jeg skikkelig lyst på pølser - blir Lidl denne uka ja :ja: tenkte jeg skulle prøve den der blomkålmosen som tilbehør jeg da.....noen andre tips til en snaskens pølsemiddag? :hungry:

Millsi sa for siden:

Skjønner jeg må på bytu :ja: Synd det er så langt å reise :( Savner pølser!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.