Her har jeg laget en liten samling. Er det noen jeg har glemt som dere synes er gode, eller dere legger ut noen nye, så legg lenke inn i denne tråden, så skal jeg oppdatere hovedinnlegget her. :)
Masse digg der, men noen av oppskriftene var uleselige fordi skriften gikk over bildene og over hverandre og sånt. Vet ikke om det bare er pcen her som kødder da. De vaflene skal jeg lage i helgen!
Jeg har funnet en oppskrift på pannekaker som er uten CC (fra den amerikanske Atkins-forum-siden), slik at man kan spise de på induksjon også (hvor CC er forbudt)
2 egg
3 ss linfrømel
1 ts kanel
1 ts bakepulver
1 ss fløte
Vanilje for de som ønsker det
Lager denne oppskriften om jeg skal ha det med bacon til frokost.
Om man skal ha de søte, kan man blande litt søtningsmiddel i røren og litt oppå når den er ferdig. Tilsammen bruker jeg bare en halv pakke søtningsmiddel.
Jeg hiver gjerne oppi en ss hele linfrø også, synes det regulere magen godt.;) Kan da evt spe på med litt vann.
Jeg har lyst til å prøve å lage pannekaker, men hvilke oppskrift skal jeg velge?? Noen som har prøvd flere, og kan anbefale? Jeg har prøvd en type (husker selvsagt ikke hvilke oppskrift) men disse ble fryktelig tørre.. Vil ha noen som minner om 'vanlige' pannekaker :D
Min favoritt er Cornelia sine. Veldig enkle og fantastisk gode :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.