< Tilbake til oversikten

Nakkekoteletter?

Brumm sa for siden:

Hvordan tilbereder dere dette? Koker dere de ut i pannen så de blir møre?
Tilbehør?

:D

Kanutten sa for siden:

Jeg steker mine kottiser i steikovnen.... Da blir fettet sprøtt og saftig.... :sikle: Og serverer dem med surra løk, bacon og sopp i rømme.... :sikle: Og gjerne en brokkolikvast til..

Brumm sa for siden:

Tusen takk. :)
Da blir det fløtestekte nakkekoteletter i morgen.

LiseSJ sa for siden:

Jeg vet denne tråden er gammel men jeg drar den opp igjen med min noe egenkomponerte middag i dag som så slik ut:

Har lagt oppskriften på bloggen min her
Kom gjerne med innspill om hva som er bra eller hva som kunne vært bedre, jeg er jo ganske ny på dette..

marjusen sa for siden:

Spurte deg om brødet jeg. Hehe.

LiseSJ sa for siden:

hehe ser det :) Jeg syns brødet var supergodt, venninnen min mente det var det beste hun hadde smakt, jeg er jo veeeldig glad i litt lysere brød, men er absolutt et genialt alternativ spør du meg :) Er også veldig mettende, så du behøver ikke så mye av det heller :) Ingen gummikonsistens i det heletatt. Jeg brukte olivenolje i stedet for matolje som det står der da :)

MoaMoa sa for siden:

Steker de bare i pannen i smør jeg. Etter å ha tatt de ut så heller jeg fløte i pannen å koker opp til saus. Raskt og enkelt, men KJEMPEGODT!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.