Er det ikke typsik, at når man er godt i gang med ketolysekuren, og er på fin tur nedover vektskalaen, så blir man syk...
Har pådratt meg en vrang halsbetennelse, som har gjort at det eneste jeg har greid å spise de siste 10 dagene er supper. Føler ikke at jeg blir mett nok av bare suppe, så her har det gått med havregryn i melk 2 måltider pr dag. Ikke spesielt ketolyse-vennlig nei :mad:
Og vekta raser oppover, føler jeg. netsen tilbake på startvekt nå (men håper mye er vann)
VIL BLI FRISK OG KOMME IGANG MED KETOLYSEN IGJEN!!!
Hva med å ta smør eller en god olje i suppen? Lag den selv fra bunnen, med vann, buljong, litt smør og fløte... og rømme kanskje.. Putt i mye hvitløk, da det er naturens eget antibiotikum! Proteiner via proteinshake kanskje??
God bedring til deg! Er kjipt å være syk uansett...!
God bedring! Jeg ble også skikkelig syk etter et par uker på ketolyse, men gikk likevel ned i vekt. Jeg mistet all matlyst, og drakk mest, men aner ikke om jeg kom ut av ketose eller ikke, orket ikke tenke så mye på det akkurat da..
God bedring, husk at det viktigste er å få i seg næring for å bli frisk. Ikke ha dårlig samvittighet for at du spiser havregryn, det er jo kun snakk om noen dager. Kiloene du ev. får på deg nå kommer til å rase av det når du er i gang igjen. Dumt å ikke spise noenting så kroppen går på sparebluss. Nei, konsentrer deg om å bli frisk du:klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.