Nå blir jeg snart sprø her, vekta står omtrent stille og har gjort det de siste månedene.
Gikk ned 10 kg fra juni til september, etter september har jeg gått ned 4. :(
Jeg MÅ ned 15 kg til helst før sommeren. Jeg skal ta bukplastikk og får ikke operasjon før vekta er i mål. Og siden klinikken jeg skal opereres ved mister avtalen med NAV til nyttår haster det. Og derfor er jeg rimelig stressa.
Har kuttet alt av søtstoffer og meierivarer, spiser nok fett og stort sett rene matvarer. Allikevel vil ikke vekta rikke seg.
Trener styrke og kondisjon 2-3 ganger pr uke, det har jeg gjort i snart ett år.
Jeg vet at pulverkurer ikke er å anbefale, men jeg trenger litt drahjelp her nå.
Noen som har noen tips til meg før jeg tørner helt?
Eurodietten! Anbefales til de som ikke kan gå ned i vekt ved egen hjelp, er ekstremt overvektige eller som lider av hormonlidelser/sykdommer.
Fåes på resept av lege - her er noen linker så kan du se om det ser interessant ut. Du kan også lese om erfaringer med Eurodiett under Eurodiett-tråden her på forumet.
Lykke til!
Har skrevet dagsmenyene i journalen min i perioder, og ingen har i allefall arrestert meg.
Bruker ikke program å føre inn måltider i, bruker bare kjøkkenvekta.
En normal dagsmeny for meg kan være:
Frokost: Varmrøkt laks eller piknik skinke
Lunsj: Grillet kylling med skinn
Middag: Stekt fisk, kyllingfilet med bacon eller koteletter
Kvelds: kyllingvinger
Eurodietten virker spennende, skal lese litt mer en annen dag.
Innom og ønsker lykke til. Ser at du lurer på eurodietten eller noe.
Vi er noen stykker som går på den, og du finner mye rart/erfaringene våre bl.a. på tråden som heter Eurobabbel. Velkommen til å bable :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.