< Tilbake til oversikten

Det er mulig at det er pskykisk, men ...

candyland sa for siden:

....jeg har blitt mye mindre lat etter at jeg begynte på ketolysekuren... Har alltid vært lat av meg(ligger i genene, hehe) men nå gjør jeg ting jeg blir bedt om, fremfor å begynne å finne på unnskyldninger til hvorfor jeg ikke skal gjøre det:)

Men lurer på når den fine huden min kommer? etter at jeg begynte på kur, har det dukket opp kvise på kvise.... går dette over, eller gjør jeg noe feil??

Smula sa for siden:

Det står i boka at mange får økt energi på kuren, ja.

Men nå får vel neppe alle personer alle bivirkningene, da!
Jeg har heller ikke fått noe merkbart bedre hud, synes jeg, men nå hadde jeg egentlig ikke noe særlig problemhud fra før av (bortsett fra at jeg er lys og bleik da, men det er vel grenser for hva ketolyse kan fikse...), så det har jeg ikke hengt meg opp i.

candyland sa for siden:

jo, men jeg hadde egentli ganske bra hud i utgangspkt...men etter alt fettet jeg har hatt i meg, virker det som det kommer ut av fjeset...hehe.....høres vel kanskje litt vere ut enn det egentli er da, men...;p

Goggen sa for siden:

Når du følger ketolyse vi hormonene i kroppen etterhvert normalisere seg. Og i den prosessen er det helt normalt å få kviser etc. Kroppen må omstille seg og normaliseres.

om 2-4 uker vil jeg tro du merker ganske stor forandring.

Både hud og hår har godt av at kroppen får balanse i hormonregnskapet.

I tillegg er det mange som får merkbart bedre pust(uten å trimme) og mindre slim og besvær. Også mot luftveisplager kan et slikt kosthold være svært riktig.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.