I "alle" mine år har jeg brukt hormonbasert prevensjon (piller, sprøyte, plaster)
og har ikke ant hva PMS var (jeg var bare konstant sur og nedstemt :lol: )
Men fordi jeg hadde så mange bivirkninger av alle disse hormonene,
fant jeg ut i mai i fjor at nok er nok, jeg orker bare ikke mer av dette!
Løsningen ble da kobberspiral, og for første gang fikk jeg hilse på heksa ved navn PMS... Dji sier jeg bare!!!!
At sambo har holdt ut med meg er intet mindre enn et under!! Jeg har vært ILLE!!!
En hel uke før mens har jeg vært trollet selv og har følt meg helt for jævlig!!! :mad:
Nok om dèt!
Jeg har lest litt og hørt litt om nattlysolje, og sist fredag ville tilfeldighetene til at jeg endte opp med å kjøpe det.
Startet med det samme, og inntok og tar (selvfølgelig) dobbel dose:rolleyes:
Idag kom jeg plutselig til å tenke på at jeg nå er godt inne i min PMS-uke, men jeg har ikke merket det døyt!!! :eek:
Faaaantastisk deilig!!!! :heia: Jeg er herved "solgt" og avhengig!! :ja:
Skal disse tabelettene tas hver dag?
Jeg oppdaget jo at jeg hadde slike tabeletter liggende, men jeg tok de bare da jeg hadde pms og syns ikke de funket.. Ikke så rart kanskje? :rolleyes:
Dama på helsekosten sa de burde taes hele tiden.
Og for å få tabelettene ordentlig "igang" i kroppen, burde jeg kjøre dobbel dose i begynnelsen, for så å kjøre dobbel dose i den premenstruelle uken. Utenom den tiden kunne jeg holde meg til enkel dose.
Vi har nok kanskje den største greia selv. PMS:den tiden da damer blir som udyr..... Kom til å tenke på varulver og sånt :p Menn er jo egentlig tålmodige... Hver fjerde uke bor de sammen med noen som er fullstendig bananas. Uka etter har damene gjerne mensen... Dvs at bare to av fire uker er damene ok å ha i hus??? :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.