< Tilbake til oversikten

Spørsmål

&quot;Snuppa&quot; sa for siden:

Har ikke vært i kosen ( ifl stix siden 23/12) men har fortsatt gått ned i vekt.
I jula unna jeg meg en del. Holdt meg unna poteter, brød og ris, men spiste litt karamellpudding og moltekrem. Har også hatt ei helg hvor jeg faktisk spiste sjokolade også. Ikke bare en, men flere. Har allikevel gått ned 3 kg i denne perioden.
Er dette normalt da?? De fleste går jo opp ved utskeielser.

Goggen sa for siden:

Ja, for det kan hende at kroppen din tåler mer enn f.eks min. Kanskje har du ikke insulinresistens.

Og kanskje er du rett og slett heldig.

Men husk at fet mat og sukker ikke er noen gunstig blanding. Kanskje du bør følge noe ala Lindberg?

Det er jo nettopp den den ikke har gjort da. Har jo nesten lagt på meg bare av å tenke på sukker tidligere. Og regnet jo egentlig med en vektøkning etter jula, eller iallefall stillstand.

Merre sa for siden:

Jeg har ikke gått opp i vekt jeg heller. Har hatt en mnd pause, og vår kjempehappy! Min svigerinne og meg har lagt på oss veldig lett før vi begynte på lavkarbo. Noe må jo skje? Ikke vet jeg hva det er!

Det er akkurat det jeg mener. Før kuren la jeg på meg så fort som bare det. Noe har iallefall skjedd. Positivt er det iallefall!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.